Kampania 4F z udziałem Kamila Stocha
  • 1
  • 4
8.11.2018

Kampania 4F z udziałem Kamila Stocha

9 listopada rusza kampania „4F x 100CH: Każda historia ma swój początek”. Promuje nową kolekcję marki, która powstała we współpracy z Kamilem Stochem.

Wspólnie z Life on Mars stworzyliśmy kampanię, która opowiada, jak ważny jest początek każdej historii. To z jednej strony dziecięce marzenia, które mają szansę się spełnić. To też ambicje każdego dorosłego, który sam symbolicznie ten początek sobie wyznacza. To pierwszy zalążek myśli, pierwszy trening, pierwszy strój sportowy, pierwszy dreszcz sportowych emocji, pierwszy spacer. Ta kolekcja to narzędzie oddane w ręce amatorów, z których każdy może zacząć pisać własną historię. I wytrwać w swoim postanowieniu. Linia 100CH x 4F powstała z miłości do natury, zimy i gór. Kamil zadedykował kolekcję wszystkim kibicom skoków narciarskich oraz tym, którzy lubią aktywnie spędzać wolny czas i chcą trenować – profesjonalnie bądź amatorsko – mówi Ranita Sobańska, dyrektor kreatywna 4F.

Limitowana kolekcja zawiera męskie ubrania i akcesoria. To łącznie 35 elementów, które tworzą pasującą do siebie całość – od skarpetek po kurtki. Kolekcja jest dostępna w sklepie internetowym od 5 listopada, a w sklepach stacjonarnych od 7 listopada.

W przedstawionej w spocie historii u boku Kamila Stocha wystąpił młody aktor, autentyczny adept zakopiańskiej szkółki narciarskiej Eve-nement Ski Team.

Kampania startuje 9 listopada w telewizji oraz Internecie. Realizację powierzono agencji Life On Mars (Brand New Galaxy), która wybrana została w drodze przetargu. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya, a reżyserią Maria Makowska.

  • Dyrektor kreatywny, art director: Piotr Chrobot
  • Copywriter: Marta Oczkowska
  • Client service: Natalia Makowska
  • Operator: Mikołaj Syguda
  • Producent wykonawczy: Michał Trusiewicz
  • 4

8 listopada 2018

7 listopada 2018