Kiełbasy w doborowym towarzystwie w kampanii marki Morliny
  • 1
  • 0
23.04.2019

Kiełbasy w doborowym towarzystwie w kampanii marki Morliny

23 kwietnia w telewizji premierę miał spot marki Morliny. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości istnienia szerokiej i zróżnicowanej oferty na grilla: kiełbas cienkich oraz karkówki.

Atutem marki Morliny jest duży wybór produktów przeznaczonych do grillowania. W tym sezonie do popularnych i smacznych kiełbas dołączyła karkówka. Nawiązując do dotychczasowego, podszytego humorem formatu stworzyliśmy kreację, w której prawdziwi twardziele w osobie Kiełbas Morlińskich muszą zmierzyć się z Karkami. Zobaczcie sami, co wyszło z takiej konfrontacji – zachęca Katarzyna Rokosz, account supervisor z agencji Publicis Poland, która obsługuje markę.

Działania komunikacyjne będą prowadzone m.in. w telewizji oraz Internecie, w tym w serwisach społecznościowych. Na potrzeby kampanii przygotowano dwie wersje spotu: 30- i 15-sekundową. Reklamy emitowane będą w kanałach należących do stacji TVP i TVN.

Po stronie Publicis Poland przy przygotowaniu kampanii pracowali:

  • Katarzyna Rokosz (account supervisor),
  • Adam Miecznikowski (chief strategy officer),
  • Łukasz Worobiej (senior strategic planner),
  • Paweł Merecz (chief creative officer),
  • Damian Cendrowicz (senior art director),
  • Joanna Jezierska (senior copywriter).

Morliny reprezentowali: Marcin Bochenko (marketing manager), Tatiana Kuligowska (kierownik marki). Produkcją zajęło się studio animacji Human Ark. Reżyserem spotów jest Wojciech Wawszczyk.

23 kwietnia 2019