Golden Arrow z nowymi kategoriami
  • 0
  • 1
23.04.2019

Golden Arrow z nowymi kategoriami

8 maja mija termin nadsyłania zgłoszeń do Golden Arrow 2019. W konkursie prace oceniane będą pod kątem efektywności oraz innowacyjności użytych narzędzi komunikacji marketingowej. W tegorocznej edycji pojawiły się trzy nowe kategorie: Personalizacja, Sztuczna inteligencja i Grywalizacja.

W komunikacji marketingowej istnieje cały wachlarz form i narzędzi – od klasycznej wysyłki aż po działania z dziedziny martech. Które z tych narzędzi są najbardziej efektywne? Jak z nich korzystają marketerzy? Jakie są trendy w komunikacji marketingowej? Na wszystkie te pytania odpowiedzi przynosi konkurs marketingu Golden Arrow. Co roku (od 2006 r.) jury zadaje w nim pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media & Marketing Polska”.

Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybierze te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży – dodaje Urszula Zarańska-Skarżyńska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu (SMB).

W konkursie mogą uczestniczyć agencje reklamowe full service, marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.

Jury ocenia prace w następujących kategoriach:

  • Wysyłka bezpośrednia,
  • Program lojalnościowy,
  • Promocja sprzedaży,
  • Experiential marketing,
  • Shopper marketing,
  • Program incentive travel,
  • Digital marketing,
  • Direct response advertising,
  • Kampania zintegrowana,
  • CSR – działania CSR firm i marek,
  • Personalizacja,
  • Sztuczna inteligencja,
  • Grywalizacja.

Ze względu na szerokie spektrum rozumienia działań marketingowych prace są oceniane również w kategoriach:

  • Non profit,
  • Design,
  • Open,
  • Salon odrzuconych.

W tegorocznej edycji konkursu w jury zasiądą eksperci branży:

  • Joanna Biernacka, creative director, Isobar Polska,
  • Magdalena Chodkowska, senior project manager, Unique One,
  • Renata Goss-Nowak, menedżer produktu kierujący sekcją rozwoju przesyłek reklamowych w biurze rozwoju oferty produktowej Poczty Polskiej,
  • Jarosław Kuźniar, właściciel Kuźniar Media,
  • Paweł Loedl, chief strategy officer, VMLY&R Poland,
  • Artur Pluta, senior digital marketing manager, Jeronimo Martins,
  • Maria Rychlicka-Furmaga, senior brand manager Lecha, Kompania Piwowarska,
  • Maciej Sip, dyrektor marketingu, BMW Polska,
  • Patrycja Szczecińska, marketing & PR manager, Pracownia Gier Szkoleniowych,
  • Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, senior marketing manager, Samsung Electronics Polska,
  • Magdalena Swoboda-Młynarczyk, zastępca dyrektora, biuro komunikacji i promocji, Ministerstwo Finansów,
  • Karolina Witecka, CEO & co-founder, Cut the Mustard,
  • Weronika Zielińska, product manager, Nescafe.

Harmonogram:

  • 8 maja – termin nadsyłania prac,
  • 6 czerwca – obrady jury,
  • 18 czerwca – ogłoszenie laureatów podczas uroczystej gali konkursowej.

Galę konkursową poprowadzi dziennikarka telewizyjna i radiowa Marzena Rogalska. Organizatorami konkursu Golden Arrow są: magazyn „Media & Marketing Polska” oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu (SMB).

  • 1

23 kwietnia 2019

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
23.04.2019

„Kolonoskopia jest super!” – 3. edycja ogólnopolskiej kampanii profilaktyczno-edukacyjnej

Na wczesnym etapie nie boli i nie daje żadnych objawów. W naszym kraju jest przyczyną 33 zgonów dziennie. Rozwija się najczęściej u osób po 50. roku życia, ale także obciążonych genetycznie, o niskiej aktywności fizycznej, stosujących nieprawidłowo zbilansowaną dietę, palących papierosy i nadużywających alkoholu. Mowa o raku jelita grubego. Właśnie ruszyła kampania profilaktyczno-edukacyjna na ten temat.