Cukier Królewski wybrał agencję do obsługi w mediach społecznościowych
  • 0
  • 2
23.04.2019

Cukier Królewski wybrał agencję do obsługi w mediach społecznościowych

Spółka Südzucker Polska wybrała agencję Abanana do obsługi marki Cukier Królewski w mediach społecznościowych. Od kwietnia firma prowadzi działania na Facebooku, Instagramie i YouTube. Koordynuje też współpracę z blogerami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 kwietnia 2019

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
23.04.2019

„Kolonoskopia jest super!” – 3. edycja ogólnopolskiej kampanii profilaktyczno-edukacyjnej

Na wczesnym etapie nie boli i nie daje żadnych objawów. W naszym kraju jest przyczyną 33 zgonów dziennie. Rozwija się najczęściej u osób po 50. roku życia, ale także obciążonych genetycznie, o niskiej aktywności fizycznej, stosujących nieprawidłowo zbilansowaną dietę, palących papierosy i nadużywających alkoholu. Mowa o raku jelita grubego. Właśnie ruszyła kampania profilaktyczno-edukacyjna na ten temat.