Cukier Królewski wybrał agencję do obsługi w mediach społecznościowych
  • 0
  • 2
23.04.2019

Cukier Królewski wybrał agencję do obsługi w mediach społecznościowych

Spółka Südzucker Polska wybrała agencję Abanana do obsługi marki Cukier Królewski w mediach społecznościowych. Od kwietnia firma prowadzi działania na Facebooku, Instagramie i YouTube. Koordynuje też współpracę z blogerami.

Wspólnie z klientem chcemy podkreślić to, że Cukier Królewski jest nie tylko niezbędnym składnikiem wypieków i przetworów. Ten słodki dodatek powinien być postrzegany również jako nieodzowna ozdoba kompozycji kulinarnych. Może także inspirować pasjonatów kuchni do tworzenia nowych dań – mówi Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana.

W ramach kampanii „Najlepsze jest blisko” obserwujący profile marki zobaczą, że za każdym wyprodukowanym kilogramem Cukru Królewskiego stoją ludzie. To pracownicy cukrowni i rolnicy, dla których uprawa buraków cukrowych jest często nie tylko pracą, ale i rodzinną tradycją.

Hasło „Najlepsze jest blisko” ma dwojakie znaczenie. Cukier Królewski produkowany jest w lokalnych cukrowniach, z buraków hodowanych na polach tuż za domem przez naszych lokalnych rolników, którzy wspólnie z cukrownikami odpowiadają za jego jakość. Jedni i drudzy zostali ambasadorami naszej kampanii. Zobaczymy ich na zdjęciach i w krótkich filmach. 

Z drugiej strony bliskość rozumiemy w kategoriach relacji międzyludzkich, przyjaznych, słodkich gestów, które promujemy od lat i dzięki którym życie staje się prostsze i przyjemniejsze. Chcemy też dobitnie pokazać, że cukier to produkt pochodzenia naturalnego. Powstaje z naturalnych surowców i nie ma nic wspólnego z wytwarzanymi chemicznie substancjami słodzącymi. Podczas realizacji pokażemy konsumentom, jaką drogę musi przebyć ziarno buraka, aby zamienić się w Cukier Królewski – wyjaśnia Beatrycze Grela, dyrektor marketingu Südzucker Polska.

  • 2

23 kwietnia 2019

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
23.04.2019

„Kolonoskopia jest super!” – 3. edycja ogólnopolskiej kampanii profilaktyczno-edukacyjnej

Na wczesnym etapie nie boli i nie daje żadnych objawów. W naszym kraju jest przyczyną 33 zgonów dziennie. Rozwija się najczęściej u osób po 50. roku życia, ale także obciążonych genetycznie, o niskiej aktywności fizycznej, stosujących nieprawidłowo zbilansowaną dietę, palących papierosy i nadużywających alkoholu. Mowa o raku jelita grubego. Właśnie ruszyła kampania profilaktyczno-edukacyjna na ten temat.