0 1 0 0 0 28.03.2019Netflix rozwiązał globalny zespół marketingowyNa początku marca Netflix podjął decyzję o rozwiązaniu globalnego zespołu marketingowego – podaje „Adweek”. Serwis dotarł do osób związanych z firmą, które prosiły o zachowanie anonimowości.
0 1 0 0 0 28.03.2019Rok po zakazie handlu w niedziele. Dyskonty, drogerie i stacje benzynowe największymi beneficjentami – analiza SelectivvMinął rok od wprowadzenia regulacji prawnych ograniczających handel w niedziele. Również rok temu firma Selectivv przeprowadziła badanie dotyczące analizy zachowań użytkowników smartfonów i tabletów w pierwszą niedzielę bez handlu. Co się od tego czasu zmieniło? Czy Polacy przywykli do zamkniętych sklepów i znaleźli alternatywę dla weekendów spędzanych w centrach handlowych? Z nowej analizy wynika, że przede wszystkim zmienili przyzwyczajenia i nawyki zakupowe.
0 3 0 0 0 28.03.2019Heinz świętuje 150. urodziny muralamiMarka Heinz w tym roku obchodzi 150. rocznicę powstania. Aby to uczcić, wykonała murale w trzech polskich miastach.
0 0 0 0 0 28.03.2019Villeroy & Boch oraz Engers obsługiwane przez Best Brands PRFirma V&B Fliesen powierzyła agencji Best Brands PR działania komunikacyjne marek płytek ceramicznych Villeroy & Boch oraz Engers. Działania obejmą przede wszystkim współpracę z mediami, social media, działania w Internecie oraz influencer relations.
0 1 0 0 0 28.03.2019Badanie jednoźrodłowe Gemiusa: telewizja w AdRealu oraz premiera rankingu top 5Kto zdobywa największe zasięgi w telewizji i wideo online? Które marki i w jakich kategoriach robią to najefektywniej? Odpowiedzi na te pytania ma dostarczyć badanie GemiusAdReal w nowej cross-mediowej wersji opartej na panelu single source.
0 0 0 0 0 27.03.2019Wydatki marek na dużych influencerów spadły o 2/3 w ciągu dwóch lat. Powodem skierowanie uwagi na mikroinfluencerówKwota, jaką marki skłonne są wydać na współpracę z wysokozasięgowymi influencerami, spadła o 2/3 w ostatnich dwóch latach – pokazuje badanie Rakuten Marketing. Brytyjskie brandy deklarują, że mogą zapłacić 25 tys. funtów za pojedynczy post na facebookowym profilu influencera. To spadek z 75 tys. funtów w 2017 r.
0 1 0 0 0 27.03.2019Advoider Lite – aplikacja mobilna informująca o rozpoczęciu i zakończeniu reklam19 marca do Google Play oraz App Store trafiła aplikacja mobilna Advoider Lite (Qdiqo). Jej podstawową funkcją jest informowanie użytkowników za pomocą wiadomości push o rozpoczęciu i zakończeniu reklam w telewizji – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
0 12 0 0 0 27.03.2019Puma organizuje fotospacery po WarszawieMarka Puma rozpoczęła „Street meet Warsaw”. To inicjatywa dla pasjonatów fotografii miejskiej.
0 2 0 0 0 27.03.2019Publicis Groupe Polska przekształca się w zintegrowaną platformęPublicis Groupe w Polsce wprowadza zmiany w strukturze, które mają przyspieszyć i wzmocnić wewnętrzną współpracę wokół kluczowych potrzeb klientów. Ambasadorami nowego podejścia mają być liderzy Power of One, którzy będą integrować wiedzę z siedmiu obszarów kompetencyjnych Grupy. Na jej podstawie w ramach jednej platformy mają projektować najskuteczniejsze rozwiązania biznesowe dla klientów.
5 0 0 0 0 27.03.2019KFC uruchamia crowdfundingową akcję, by urzeczywistnić szalone pomysły marketingoweKFC zamierza wprowadzić w życie szalone marketingowe pomysły dotyczące swojej marki. Ich realizację chce sfinansować za pomocą portalu crowdfundingowego Indiegogo.