0 0 0 23.09.2019Facebook udostępnia pakiet interaktywnych reklamFacebook ogłosił wprowadzenie nowych formatów reklamowych. Mają one podnosić interaktywność i wzmacniać dialog z odbiorcą.
0 1 0 23.09.2019„Zabierz głos, bo go stracisz” – kampania profrekwencyjna Fundacji Batorego13 października zdecydujemy, w jakim kraju będziemy żyć. Ruszyła ponadpartyjna kampania Fundacji im. Stefana Batorego, która motywuje obywateli do pójścia na wybory.
0 3 0 23.09.2019Michelin muralem przypomina dzieciom, jak być bezpiecznym na drodzeTrwa kampania marki opon Michelin, pod hasłem „Bezpiecznie do szkoły”. W jej ramach m.in. namalowano mural w Warszawie.
0 0 0 23.09.2019Małe centra tracą klientów. Podsumowanie wyników centrów i sieci handlowych w II kw. 2019 r. Analiza Retail InstituteNie ustają pytania o wpływ aktualnej sytuacji społecznej, politycznej i gospodarczej na wyniki centrów i sieci handlowych w Polsce. Bezrobocie spada, płace rosną, PKB rośnie i nadal prezentuje się nadzwyczaj dobrze na tle europejskich państw. Eksperci Retail Institute podsumowali wyniki centrów i sieci handlowych w II kw. 2019.
0 7 0 20.09.2019Burger King w Meksyku zamieścił w reklamach zdjęcia śpiących klientówMarka Burger King rozpoczęła w Meksyku outdoorową kampanię promującą ofertę King’s Collection. Na reklamach pokazano prawdziwych klientów, którzy ucięli sobie po posiłku drzemkę.
0 0 0 20.09.2019Amazon testuje prostszy system oceniania produktówAmazon rozpoczął testy uproszczonego systemu do zostawiania opinii na temat kupionych produktów. Recenzje będzie można wystawić jednym dotknięciem ekranu.
0 1 0 20.09.2019Dwa nowe formaty reklamowe na TikToku od październikaTikTok poinformował o wprowadzeniu dwóch nowych formatów reklamowych, które od października będą dostępne na polskim rynku. Według wydawcy gwarantują one nawet 1,6 mln wyświetleń w ciągu jednego dnia.
1 0 0 20.09.2019Co przyda się w szkole? Skarpetki do zatamowania krwawienia i komórka, by pożegnać się z mamą. Kampania Sandy Hook PromiseAmerykańska fundacja Sandy Hook Promise przygotowała film „Back to School Essentials”. Dzieci opowiadają w nim, co dostały od rodziców, by przetrwać rozpoczynający się rok szkolny.
0 0 0 20.09.2019PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywekRuszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy. Pod hasłem „Gramy razem” promowane są rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Działania przedstawiają też wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny.
1 0 1 20.09.2019„We Built This City”. Gorzów śpiewa mieszkańcom o remontachWładze Gorzowa Wielkopolskiego przygotowały dla mieszkańców spot ukazujący rozbudowę miasta. Ma on obłaskawić gorzowian nieco poirytowanych przedłużającymi się remontami.