„Wszystkie ręce na pokład!” – Coca-Cola chce edukować w zakresie recyklingu
  • 0
  • 1
23.04.2019

„Wszystkie ręce na pokład!” – Coca-Cola chce edukować w zakresie recyklingu

Coca-Cola rozpoczęła kampanię edukacyjną, która ma uświadamiać, jak ważne są segregacja, zbiórka i recykling opakowań plastikowych. Ma też zachęcać do podjęcia wspólnego wysiłku na rzecz ochrony naszej planety. W ramach inicjatywy konsumenci będą mogli m.in. skorzystać z nowej platformy Green Lab.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46675 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

23 kwietnia 2019

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
23.04.2019

„Kolonoskopia jest super!” – 3. edycja ogólnopolskiej kampanii profilaktyczno-edukacyjnej

Na wczesnym etapie nie boli i nie daje żadnych objawów. W naszym kraju jest przyczyną 33 zgonów dziennie. Rozwija się najczęściej u osób po 50. roku życia, ale także obciążonych genetycznie, o niskiej aktywności fizycznej, stosujących nieprawidłowo zbilansowaną dietę, palących papierosy i nadużywających alkoholu. Mowa o raku jelita grubego. Właśnie ruszyła kampania profilaktyczno-edukacyjna na ten temat.