„Wszystkie ręce na pokład!” – Coca-Cola chce edukować w zakresie recyklingu
  • 0
  • 1
23.04.2019

„Wszystkie ręce na pokład!” – Coca-Cola chce edukować w zakresie recyklingu

Coca-Cola rozpoczęła kampanię edukacyjną, która ma uświadamiać, jak ważne są segregacja, zbiórka i recykling opakowań plastikowych. Ma też zachęcać do podjęcia wspólnego wysiłku na rzecz ochrony naszej planety. W ramach inicjatywy konsumenci będą mogli m.in. skorzystać z nowej platformy Green Lab.

Działania pod hasłem „Wszystkie ręce na pokład!” to inauguracja długofalowej kampanii „11 kroków do świata bez odpadów” zaplanowanej na najbliższe 11 lat. Ma to związek z globalną ambicją firmy World Without Waste (Świat bez odpadów). Zakłada ona, że do 2030 r. Coca-Cola pomoże zebrać i poddać recyklingowi tyle butelek i puszek, ile trafia od niej na rynek.

Firma od kilku lat współpracuje z gminami, ekspertami, organizacjami pozarządowymi i innymi firmami, aby pomóc w rozwiązaniu problemu zanieczyszczenia środowiska odpadami opakowaniowymi. Teraz chce zaprosić do wspólnego działania także konsumentów z Polski.

Jesteśmy świadomi problemu zanieczyszczenia świata odpadami i nie jest on nam obojętny. Nie chcemy być jedynie częścią problemu, chcemy być też częścią rozwiązania. Dlatego wciąż podejmujemy działania, które pozwolą nam realizować naszą ambicję. Jesteśmy przekonani, że u podstawy każdej trwałej zmiany leży edukacja.

Tak powstał pomysł na naszą nową kampanię edukacyjną skierowaną do konsumentów z całego kraju. Wierzymy, że jedynie dzięki wspólnym działaniom możemy łatwiej i szybciej osiągnąć cel, jakim jest świat bez odpadów – mówi Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services.

Kampanię „Wszystkie ręce na pokład!” wspierają:

  • Fundacja Coca-Cola,
  • Fundacja Nasza Ziemia,
  • media wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska.

Akcja jest skierowana do każdego. Dobór zaproszonych do współpracy redakcji – Onet, „Newsweek”, Noizz, „Fakt”, Ofeminin, „Business Insider” – jest szeroki.

Platforma Coca-Cola Green Lab jest dostępna pod adresem: www.greenlab.pl. Można tam poszerzyć wiedzę na tematy związane ze środowiskiem i znaleźć garść inspiracji, w tym infografiki na temat segregowania odpadów. Na stronie znajdą się również wywiady oraz materiały wideo. Będą także konkursy angażujące użytkowników do wprowadzenia pozytywnych zmian we własnym otoczeniu.

Kreacja i koncepcja kampanii: Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.

23 kwietnia 2019

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
23.04.2019

„Kolonoskopia jest super!” – 3. edycja ogólnopolskiej kampanii profilaktyczno-edukacyjnej

Na wczesnym etapie nie boli i nie daje żadnych objawów. W naszym kraju jest przyczyną 33 zgonów dziennie. Rozwija się najczęściej u osób po 50. roku życia, ale także obciążonych genetycznie, o niskiej aktywności fizycznej, stosujących nieprawidłowo zbilansowaną dietę, palących papierosy i nadużywających alkoholu. Mowa o raku jelita grubego. Właśnie ruszyła kampania profilaktyczno-edukacyjna na ten temat.