Kolejny globalny reklamodawca zmienia zasady współpracy z influencerami. Kellogg's nie będzie już płacił za zasięg
  • 0
  • 0
29.11.2018

Kolejny globalny reklamodawca zmienia zasady współpracy z influencerami. Kellogg’s nie będzie już płacił za zasięg

Kellogg’s rezygnuje z zasięgu jako kryterium współpracy z influencerami. Wszystko przez fałszywych obserwujących, którzy są plagą influencer marketingu. Niedawno podobną politykę ogłosiły inne globalne marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andersen

5 lat temu

Liczby od dawna kłamią.
Bardzo dobry kierunek.
Popieram.

Jurek

5 lat temu

Liczbami można manipulować. Gdyby wielcy myśliciele, pionierzy, innowatorzy skupiali się wyłącznie na liczbach to nie byłoby żadnych odkryć ...

29 listopada 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 2
29.11.2018

Retail Institute podsumowuje Black Friday 2018 w centrach handlowych

Black Friday, czyli czarny piątek, organizowany jest w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Wielkiej Brytanii co roku w piątek po Święcie Dziękczynienia. Uznawany jest w Ameryce Północnej za dzień największych wyprzedaży i obniżek cen oraz start przedświątecznych zakupów. W Polsce znany szerzej od 2016 r. powoli zyskuje na popularności. Retail Institute podsumował ten dzień w centrach handlowych.