Mikrocelebryci w atakuMikrocelebryci w atakuMikrocelebryci w atakuMikrocelebryci w ataku
W sektorze beauty wartość mikrocelebrytów jest niezaprzeczalna (źr. GabbysMakeup)

Mikrocelebryci w ataku

Mikrocelebryci w ataku
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Konsumenci reklamy nie lubią, ale jeśli znajomy przyśle im spot, chętnie obejrzą. Czy w przyszłości każdy będzie mógł być żywym billboardem opłacanym przez marki, wywierającym wpływ na rodzinę i przyjaciół? Tak twierdzi Marian Salzman, szefowa Havas PR w USA. I choć na razie droga do tego daleka, faktem jest, że firmy wydają coraz więcej pieniędzy na mikroinfluencerów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się