KRRiT, IAA i SAR podpisują list intencyjny w sprawie badań konsumpcji mediów - Marketing przy Kawie
KRRiT, IAA i SAR podpisują list intencyjny w sprawie badań konsumpcji mediów
  • 0
  • 0
27.11.2018

KRRiT, IAA i SAR podpisują list intencyjny w sprawie badań konsumpcji mediów

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR podpisały list intencyjny w sprawie powołania JIC (Joint Industry Committee) poświęconego badaniom konsumpcji mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55930 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 listopada 2018

26 listopada 2018