1 0 0 0 0 22.11.2018Lexus zaprezentował spot stworzony przez sztuczną inteligencjęSpot Lexusa promujący model ES stworzony został przez sztuczną inteligencję. Przeanalizowała ona dane o kampaniach produktów luksusowych nagradzanych w ostatnich piętnastu latach oraz informacje o marce i ludzkich emocjach.
0 4 0 0 0 22.11.2018Polak na promocji: rozważny, nie romantyczny. Badanie IbrisZainteresowanie czarnym piątkiem w Polsce zdecydowanie rośnie. W 2017 r. z promocji na Black Friday skorzystało 18 proc. z nas. W tym roku planuje to co czwarty – pokazuje badanie Ibris wykonane na zlecenie Santander Consumer Banku. Polacy mają jednak bardzo zdroworozsądkowe podejście do promocji i zakupowych okazji.
1 9 0 0 0 22.11.2018Świąteczna reklama Burberry z gwiazdami i polskim akcentemMarka Burberry zaprezentowała świąteczny spot. Korekcję kolorów oraz master shooting filmu wykonało polskie studio Platige Image.
0 1 0 0 0 22.11.2018Marka Paclan w Polsce obsługiwana przez Grupę Me & My FriendsMarka Paclan należąca do firmy Cedo wybrała agencję Me & My Friends do obsługi mediowej. Dotychczas firma nie była obsługiwana w zakresie relacji z mediami.
0 6 0 0 0 22.11.2018NIK sprawdził wydatki spółek z udziałem Skarbu Państwa na działalność sponsoringową, medialną i usługi doradczeSkontrolowanych 20 spółek Skarbu Państwa wydało ponad 1,5 mld zł na działalność sponsoringową oraz zakup usług doradczych i medialnych. Większość z nich, mimo wydatkowania ogromnych sum, nie przestrzegała ustanowionych przez siebie zasad i procedur w tym zakresie.
0 15 0 0 0 22.11.2018Trumny, nadzy modele i dzieła kultury. Jubileuszowy kalendarz LindneraFirma Lindner produkująca trumny przygotowała 10. edycję kalendarza. Również w tym roku w publikacji Eros łączy się z Tanatosem. Tym razem inspiracją była sztuka.
0 2 0 0 0 21.11.2018Czysta woda, równouprawnienie płci i redukcja zanieczyszczeń plastikiem. P&G ogłasza raport dotyczący odpowiedzialności społecznejFirma P&G przedstawiła najważniejsze aspekty swoich działań na rzecz społeczeństwa, lokalnych społeczności i środowiska naturalnego. Zrobiła to w nowym raporcie dotyczącym odpowiedzialności społecznej na rok 2018.
0 2 0 0 1 21.11.2018RODO w opinii internautów. Badanie IAB Polska94% internautów deklaruje, że słyszało o RODO. Według nich komunikaty o rozporządzeniu są potrzebne na stronach WWW, choć przeszkadzają w korzystaniu z nich. Użytkownicy nie mają konkretnych oczekiwań związanych z formą informowania ich o prawach wynikających z rozporządzenia. Okno wyświetlanego komunikatu zniechęca jednak do korzystania ze stron – wynika z raportu IAB Polska.
0 5 0 0 0 21.11.2018Podsumowanie 8. edycji Cannes Lions Imagination DayInnowacyjne rozwiązania technologiczne, multikulturowość, szybko zmieniające się trendy – to tylko niektóre z czynników wpływających na branżę kreatywną. W jaki sposób? Tego dowiedzieli się uczestnicy konferencji Imagination Day, w trakcie której dwunastu twórców z całego świata podzieliło się swoimi doświadczeniami.
0 3 0 0 1 21.11.2018Znani Polacy wstrzymują oddech i biorą udział w kampanii przeciwko smogowiZnani Polacy biorą udział w ogólnopolskiej akcji antysmogowej „Pierwsza doba bez smogu”. Inicjatorem jest Global Compact Network Poland. Ambasadorzy, m.in. Rafał Sonik, Krzysztof Zanussi, ks. Adam Boniecki, Magda Gessler czy Remigiusz „Rezi” Wierzgoń, wstrzymują oddech, żeby pokazać, że to obecnie jedyny sposób na uniknięcie wdychania smogu.