1 1 1 2.07.2019Lipton Ice Tea Green z kampanią „Dodaj lekkości swojemu dniu”. Cross-promocja z PlusemNową kampanię Lipton Ice Tea Green o nazwie „Dodaj lekkości swojemu dniu” wspierają influencerzy. Akcji towarzyszy promocja prowadzona wspólnie z marką Plus.
0 2 0 2.07.20191:1 – duńska sieć hipermarketów otworzyła restaurację pop-up dla jednej osobySieć handlowa Irma otworzyła w Kopenhadze czasową restaurację o nazwie 1:1. W środku jest tylko jeden stolik dla jednej osoby. Pomysł miał promować jakość sprzedawanego w sklepach sieci jedzenia oraz przełamywać obawy przed samotnymi posiłkami.
1 0 0 2.07.2019„Kiedy świat, który znasz, zmienia się na twoich oczach” – Uniwersytet Wrocławski zapowiada serial o rekrutacjiSpot promujący rekrutację na Uniwersytet Wrocławski został przygotowany jako trailer serialu. Bohaterka reklamy porusza się po pustych ulicach Wrocławia i budynkach uniwersytetu, by trafić przed ekran, gdzie pojawia się komunikat przeznaczony dla niej.
0 0 0 2.07.2019Informacje są dla mózgu jak pieniądze i narkotyki. Albo jak przekąski – twierdzą badacze z BerkeleyInformacje działają na system nagrody produkujący dopaminy w mózgu w taki sam sposób, jak pieniądze czy żywność. Wykazały to nowe badania przeprowadzone przez naukowców z Haas School of Business Uniwersytetu Berkeley.
0 1 0 1.07.2019Empik rozwija ofertę reklamową dla biznesuEmpik chce być platformą pośredniczącą między klientami a reklamodawcami. Sieć przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych, łączących kanały tradycyjne i te online.
0 3 0 1.07.2019Jak nowoczesne urządzenia elektroniczne wpływają na postrzeganie hoteli przez Polaków. Badanie SW ResearchNowoczesne technologie wpływają na wybór miejsca noclegowego zarówno przez gości prywatnych, jak i biznesowych. Aż 81% badanych przez SW Research na zlecenie Samsung Polska przyznało, że poleciłoby hotel, gdyby był zaawansowany technologiczne. Z kolei brak wysokiej jakości urządzeń skłoniłoby do polecenia go tylko przez 46% ankietowanych.
0 1 0 1.07.2019Akcja Carlsberga „Trzeźwo myślę” prowadzona w placówkach medycznychTwarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w tegorocznej edycji są Vienio – raper i kucharz, Karolina Pilarczyk – podwójna mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – trenerka fitness i ambasadorka serwisu Myfitness.pl.
1 2 0 1.07.2019Hascovir rozpoczął kampanię reklamową #StopWrednejOpryszczce1 lipca wystartowała telewizyjna kampania reklamowa marki Hascovir Lipożel. To żel, w skład którego wchodzi lek przeciwwirusowy acyklowir.
0 3 3 1.07.2019Pizza Hut wraca do starego logoSieć pizzerii wraca do logo, którego używała od 1967 do 1999 r. Czerwony kapelusz i staroświecki, szeryfowy font zastąpią logo w czerwonym kole, z nazwą firmy wykorzystującą imitację ręcznego pisma. Zmianie towarzyszy kampania telewizyjna.
3 6 0 30.06.2019„Niezwyciężeni. Czas próby” – nowa animacja od IPNInstytut Pamięci Narodowej opublikował nowy patriotyczny film animowany. Ma on być prequelem filmu z 2017 r., który zdobył sporą popularność w sieci. Pierwszy film zastąpił też finałowe, antywojenne wideo wieńczące oryginalną ekspozycję w Muzeum II Wojny Światowej.