Cykl „Imagination Day”: rusza druga edycja wspólnego projektu TVN Media oraz SAR - Marketing przy Kawie
Cykl „Imagination Day”: rusza druga edycja wspólnego projektu TVN Media oraz SAR
  • 0
  • 0
29.11.2018

Cykl „Imagination Day”: rusza druga edycja wspólnego projektu TVN Media oraz SAR

Cykl „Imagination Day” to wspólny projekt biura reklamy TVN Media oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jego celem jest promowanie wiedzy i inspiracji w dziedzinie marketingu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56049 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 listopada 2018

28 listopada 2018