Gemius wprowadza jednoźródłową analizę kampanii prowadzonych jednocześnie off- i online - Marketing przy Kawie
Gemius wprowadza jednoźródłową analizę kampanii prowadzonych jednocześnie off- i online
  • 0
  • 4
29.11.2018

Gemius wprowadza jednoźródłową analizę kampanii prowadzonych jednocześnie off- i online

Jaki zasięg kampania na Facebooku czy YouTube dobudowała do komunikacji w telewizji? To jedno z wielu pytań, na które ma odpowiadać GemiusPostBuy. Jest to nowe narzędzie, które umożliwia jednoźródłowy pomiar kampanii reklamowych prowadzonych równocześnie w mediach tradycyjnych i online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54992 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 listopada 2018