Kanał Sportowy i Pentagon Research podpisały umowę o współpracy
  • 0
  • 1
27.11.2021

Kanał Sportowy i Pentagon Research podpisały umowę o współpracy

Umowa zakłada, że Kanał Sportowy będzie dysponował własną platformą do weryfikowania efektywności przekazu marketingowego. Wyceni lokowanie produktów na podstawie stałego, niezależnego badania swoich formatów.

Prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki i Adam Pawlukiewicz z Pentagon Research podpisali umowę w siedzibie Kanału Sportowego. Zakłada ona także, że już niebawem widzowie Kanału Sportowego będą mogli ocenić programy. Chodzi o to, by można było je jeszcze lepiej dopasować do ich oczekiwań.

– Jesteśmy pionierami, to pierwsze tak szerokie badanie dla medium internetowego w Polsce. Już teraz, jeszcze przed uruchomieniem produktu dochodzą do nas zapytania o realizację podobnych rozwiązań, m.in. na rynku niemieckim – mówi Adam Pawlukiewicz, dyrektor wykonawczy w Pentagon Research.

Na początku 2022 r. ruszy darmowa platforma streamingowa Kanału Sportowego. Niedługo później dostępna będzie jego aplikacja na urządzenia mobilne i smart TV.

– Będziemy produkować o wiele więcej programów niż do tej pory. Otrzymujemy wiele propozycji współpracy, rośniemy w zasadzie z każdym kolejnym dniem. Współpraca z Pentagon Research będzie dla nas kluczowa w kontekście dalszej profesjonalizacji oferty Kanału Sportowego. Wyniki badań ekwiwalentu pozwolą nam m.in. przedstawić aktualnym i potencjalnym partnerom wymierne korzyści wynikające ze wspierania naszego projektu. Chcemy dbać o interes i dobrą ekspozycję naszych partnerów – mówi Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego.

Kanał Sportowy w krótkim czasie zdobył ponad 600 tys. subskrybentów na YouTube. Jego programy osiągnęły ponad 200 mln wyświetleń. Najbardziej atrakcyjne z materiałów odtworzono powyżej 3 mln razy. Są to w większości programy publicystyczne, które w telewizji konwencjonalnej nie zdobywają tak wysokiej oglądalności.

  • 1
Kanał Sportowy i Pentagon Research podpisały umowę o współpracy

Kanał Sportowy i Pentagon Research podpisały umowę o współpracy

 

26 listopada 2021