FoodCare wybrał Zenith do obsługi mediowej marki Gellwe - Marketing przy Kawie
FoodCare wybrał Zenith do obsługi mediowej marki Gellwe
  • 0
  • 1
26.11.2021

FoodCare wybrał Zenith do obsługi mediowej marki Gellwe

Obsługą mediową firmy FoodCare, właściciela m.in. marek Frugo, Black czy Gellwe, ponownie zajmie się Zenith. Decyzja została podjęta na podstawie przetargu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55393 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 listopada 2021