1 1 0 0 0 27.10.2021Szwedzka marka odzieży sportowej daje zniżkę Amerykanom, bo nie mają powszechnej opieki zdrowotnejSzwedzka marka Craft przygotowała dla Amerykanów specjalną linię bluz z kapturem, spodenek i T-shirtów. Oferuje je z 10,7-procentową zniżką. To procent PKB, który Szwedzi przeznaczają na działania służby zdrowia w swoim kraju.
1 1 0 0 0 27.10.2021Reebok wraca do korzeni. Nowa kampania z Joyce Wrice i Candice CraigMarka Reebok zaprezentowała spot zatytułowany „Radicalm”, prezentujący jesienno-zimową kolekcję dla kobiet. Wystąpiły w nim amerykańska wokalistka Joyce Wrice oraz aktorka Candice Craig.
0 3 0 0 0 27.10.2021Co dziesiąty Polak wydaje ponad 500 zł miesięcznie na zakupy online. Raport „Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021”Większość (60 proc.) internetowych konsumentów w Polsce robi zakupy drogą internetową kilka razy w miesiącu – wynika z raportu firmy Advox „Jak Polacy korzystają ze sklepów internetowych: Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021”. Blisko połowa wydaje tą drogą między 101 a 300 zł miesięcznie. Najczęściej kupowanymi online kategoriami produktów są dodatki i odzież, które wskazało 62 proc. respondentów.
0 3 0 0 0 27.10.2021Firma Al-Ko sponsorem Polskiej Ligi SiatkówkiFirma Al-Ko została sponsorem tytularnym Superpucharów Polski kobiet i mężczyzn oraz oficjalnym sponsorem PlusLigi, Tauron Ligi i Tauron 1. Ligi. Umowa została podpisana na 3 lata.
1 2 0 0 0 27.10.2021Ruszyła kampania „Wszyscy lubią Łaciate” promująca mleko25 października wystartowała kampania „Wszyscy lubią Łaciate”. Nowa idea kreatywna została zawarta w reklamach telewizyjnych i internetowych, w tym na YouTube.
1 1 0 0 0 27.10.2021CNN i Samsung we wspólnej kampanii pokazują moc technologiiCNN International Commercial połączyło siły z Samsung Electronics w kampanii reklamowej, która ma podkreślać znaczenie technologii w budowaniu lepszej przyszłości i pomaganiu ludziom w różnych wyzwaniach. Kampania obejmuje obrandowaną serię filmów „Better tech for all” oraz wcześniejszą redakcyjną inicjatywę „Tech for good”. Dystrybucja tych treści na różnych platformach stacji ma pozwolić firmie Samsung dotrzeć do odbiorców z całego świata.
0 1 0 0 0 27.10.202158 nagród w konkursie Effie Awards Poland 2021Jury 22. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie, a wśród nich: 27 statuetek brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych.
1 1 0 0 0 26.10.2021Fundacja „Twarze depresji” zrywa współpracę z Bożeną Dykiel po jej wypowiedziach o depresji i pandemiiFundacja „Twarze depresji” zerwała współpracę z Bożeną Dykiel, która od lat była ambasadorką kampanii na temat depresji. Ma to związek z głośno komentowanym wystąpieniem aktorki w programie śniadaniowym „Dzień dobry TVN”.
0 1 0 0 0 26.10.2021Unilever, P&G i Nestlé przewidują, że konsumenci będą kupować ich produkty nawet po wyższych cenachDuże globalne firmy – wśród nich giganci FMCG tacy jak Procter & Gamble, Unilever i Nestlé – uważają, że konsumenci zniosą rosnące ceny i pozostaną przy znanych markach. Oczekują, że będą kupować ich produkty mimo narastającej presji inflacyjnej. Będzie to znaczący sprawdzian siły marketingowej.
0 1 0 0 0 26.10.2021Ikea z Glovo testuje dostawy swojej oferty gastronomicznejNa terenie wybranych miast Polski ruszyły pierwsze testowe dostawy dań z restauracji Ikei. Dostawy obejmują także produkty ze sklepiku szwedzkiego dostępne w sklepach stacjonarnych sieci. Oferta będzie dostępna w kategorii jedzenie w aplikacji Glovo.