John Lewis i Waitrose ze wspólnym świątecznym spotem
  • 1
  • 1
15.11.2019

John Lewis i Waitrose ze wspólnym świątecznym spotem

Należące do John Lewis Partnership marki John Lewis i Waitrose rozpoczęły świąteczną kampanię reklamową. W spocie zaprezentowały historię małego smoka Edgara.

Świąteczne reklamy sieci John Lewis stały się jednym z wydarzeń medialnych roku. Kosztują rocznie kilka milionów funtów, ale zdobywają miliony wyświetleń w mediach społecznościowych. Waitrose również przygotowywał reklamy, ale nie wzbudzały one takiego zainteresowania. W tym roku powstała kreacja wspólna dla obu marek.

Bohaterami świątecznej reklamy w 2019 r. są dziewczynka Ava i jej przyjaciel smok, który nie potrafi powstrzymać się przed buchaniem ogniem. Skutecznie utrudnia tym przygotowania do świąt.

Spot został nakręcony w węgierskim miasteczku. Jako podkład muzyczny wykorzystano piosenkę „Can’t Fight This Feeling” zespołu REO Speedwagon, zaśpiewaną przez Dana Smitha z Bastille.

Kampania rozpoczęła się 12 listopada. Emitowana jest w telewizji.

Źródło: www.theguardian.com

  • 1
John Lewis i Waitrose

Wspólna kampania marek John Lewis i Waitrose

15 listopada 2019