John Lewis i Waitrose z rebrandingiem i coverem „Bohemian Rhapsody” - Marketing przy Kawie
John Lewis i Waitrose z rebrandingiem i coverem „Bohemian Rhapsody”
  • 1
  • 1
4.09.2018

John Lewis i Waitrose z rebrandingiem i coverem „Bohemian Rhapsody”

John Lewis Partnership przeprowadziło rebranding swoich dwóch marek – John Lewis i Waitrose. Z tej okazji powstał też spot, w którym „Bohemian Rhapsody” zespołu Queen zaśpiewały dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56071 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 września 2018

  • 0
  • 2
  • 0
4.09.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na III edycję Festiwalu Rozwoju Kariery

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na Festiwal Rozwoju Kariery, który odbędzie się 15 września 2018 r. To wyjątkowy dzień otwarty na Uczelni Łazarskiego, pełen inspirujących spotkań z ekspertami studiów podyplomowych. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać wykładów pogrupowanych w blokach tematycznych takich jak prawo, biznes oraz rozwój.

3 września 2018