Agencja Leo Burnett wygrała przetarg na obsługę dywizji VD Samsung Electronics Polska
  • 0
  • 1
3.04.2023

Agencja Leo Burnett wygrała przetarg na obsługę dywizji VD Samsung Electronics Polska

Leo Burnett Warszawa w wyniku wygranego przetargu rozszerzył zakres współpracy z Samsung Electronics Polska o dywizję VD (produkty z kategorii RTV oraz audio) w obszarze ATL. Do tej pory agencja pracowała przy tworzeniu komunikacji dla dywizji MX (smartfony i tablety) oraz DA (produkty AGD).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 kwietnia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.04.2023

Efektywność marek w świecie wielu ekranów – badanie SAR, Google i Kantar

Większa częstotliwość kontaktów z reklamą wideo przekłada się na wzrost wszystkich wskaźników związanych z marką: świadomości, przychylności, intencji zakupowej. Synergia mediów, w tym telewizji i digitalu, jest kluczowa dla wzmocnienia tego efektu. Tak wynika z najnowszego badania „Efektywność marek w świecie wielu ekranów” Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, zrealizowanego we współpracy z Google oraz Kantarem.