0 1 0 0 0 19.06.2023Wzrosła oglądalność PKO Bank Polski EkstraklasyŁączna oglądalność transmisji meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w telewizji w sezonie 2022/23 wyniosła 40,2 mln. To oznacza widownię wyższą o 15% niż w poprzednim sezonie. W aplikacjach i internecie liczba wyświetleń transmisji wyniosła 6,35 mln.
2 12 0 0 0 19.06.2023Wystartowała kampania „Dumna Promocja Tęczowej Polski”17 czerwca – w dniu Parady Równości w Warszawie – Gazeta.pl i Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza rozpoczęły „Dumną Promocję Tęczowej Polski”. Ogólnopolska kampania ma pokazać, że promocja LGBT+ to promocja równych praw dla wszystkich, niezależnie od orientacji seksualnej czy tożsamości płciowej.
1 10 0 0 0 19.06.2023„Kościół wolny od polityki” – kampania Kongresu Katoliczek i Katolików19 czerwca Kongres Katoliczek i Katolików rozpoczął kampanię, która ma budować świadomość konieczności rozdziału Kościoła katolickiego od państwa.
0 1 0 0 0 19.06.2023Co młodzi dorośli myślą o marszu 4 czerwca? – analiza IRCenterMarsz 4 czerwca rozbudził nadzieje opozycji i wpłynął na nastroje społeczne. Firma IRCenter zbadała, jak zapatrują się na to młodzi dorośli. Badanie obejmuje osoby w wieku od 16. do 35. roku życia.
0 1 0 0 0 19.06.2023Agencja Ogilvy wzywa do oznaczania influencerów generowanych przez AIAgencja Ogilvy wydała tzw. AI Accountability Act. Wezwała w nim reklamodawców, agencje i platformy social media z całego świata do oznaczania influencerów generowanych przez AI.
0 3 0 0 0 19.06.2023Borek i Szpakowski dołączają do platformy Tyskiego „Jesteśmy na ty”W najnowszej odsłonie platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY” do grona ambasadorów marki Tyskie dołącza duet komentatorów sportowych. Od 16 czerwca głównymi bohaterami komunikacji marki będą Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski.
0 1 0 0 0 17.06.2023Lego świętuje Miesiąc Dumy tęczowym portretem aktorki Samiry WileyLego stworzyło portret amerykańskiej aktorki i producentki Samiry Wiley, układając ponad 41 tys. klocków. Portret ma w radosny sposób odzwierciedlać jej osobowość i doświadczenia życiowe.
0 1 0 0 0 16.06.2023Kampania Grupy Atlas i Castoramy skierowana do fachowców budowlanych„Po fachu – szkolenia dla Fachowców” to wspólny projekt edukacyjny Grupy Atlas i Castoramy skierowany do wykonawców z branży budowlanej. Projekt jest realizowany w maju i czerwcu na terenie całej Polski.
0 1 0 0 0 16.06.2023Kazar nowym klientem agencji LepontAgencja Lepont rozpoczęła obsługę PR marek Kazar oraz Kazar Studio z branży obuwia i galanterii skórzanej.
0 1 0 0 0 15.06.2023Jak młodzi Polacy korzystają ze smartfonów? – raport Future MindSmartfon stał się nieodzownym elementem codzienności młodych Polaków. Zgodnie z wynikami raportu Future Mind – „Młodzi vs mobile. Wpatrzeni w ekran, czyli o młodych Polakach i technologii mobilnej”, aż 60 proc. respondentów korzysta z urządzeń mobilnych nawet 5 godzin dziennie.