Mc Silk w kampanii Blika
  • 1
  • 2
9.07.2018

Mc Silk w kampanii Blika

5 lipca rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu Blik. W reklamie wystąpił raper Mc Silk. Celem kampanii jest podkreślenie szybkości realizacji przelewów tą drogą i nakłonienie użytkowników bankowości mobilnej do tego rozwiązania.

Przelew na telefon Blik dostępny jest w sześciu bankach, które są udziałowcami operatora systemu:

  • Alior Banku,
  • Banku Zachodnim WBK,
  • Banku Millennium,
  • mBanku,
  • ING Banku Śląskim,
  • PKO Banku Polskim.

Z Blika mogą korzystać również klienci Getin Banku, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbanku, Credit Agricole, Pekao SA, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe.

Aby go zrealizować, nie trzeba znać numeru konta bankowego odbiorcy. Wystarczy wybrać lub wpisać numer telefonu w aplikacji bankowej i zatwierdzić przelew. Przelew taki jest bezpłatny i działa pomiędzy różnymi bankami przez całą dobę, także w weekendy i święta.

Klienci czterech z wymienionych banków – BZ WBK, Millennium, mBanku oraz ING Banku Śląskiego – mogą korzystać z identyfikacji odbiorców, którzy korzystają z przelewów na telefon Blik.

– Nasza kampania bazuje na idei „mówisz i masz”. Bohaterem kampanii jest rekordzista w liczbie wypowiadanych słów – uchodzący za jednego z najszybszych raperów na świecie – MC Silk. Podkreśla on szybkość działania przelewów na telefon Blikiem oraz zalety korzystania z nich w różnych sytuacjach – mówi Michał Tyburcy, business director z Change Serviceplan.

Kampania jest prowadzona w telewizji oraz w Internecie, radiu, kinach i mediach społecznościowych. Przygotowała ją agencja Change Serviceplan, która od kilku lat współpracuje z Polskim Standardem Płatności. Prowadziła ona także kampanię wprowadzającą Blik. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Blue 449. Wszelkie aktywności zaplanowane są do końca wakacji.

  • 2

Przykład identyfikacji odbiorców korzystających z przelewów na telefon BLIK w aplikacji bankowej

9 lipca 2018

6 lipca 2018