Instagram wprowadza tag do oznaczania płatnej współpracy z markami
  • 0
  • 0
16.06.2017

Instagram wprowadza tag do oznaczania płatnej współpracy z markami

Płatne partnerstwo – tak wkrótce będą musiały być oznaczane instagramowe posty i stories powstające we współpracy z markami. Wymóg ma pojawić się w najbliższych tygodniach.

Wprowadzenie tagu „paid partnership with” ma zapewnić transparentność działań na Instagramie. Jego użycie pozwoli bowiem łatwo oznaczyć partnerstwa, pozwalając zachować autentyczność samej platformie.

Źródło: www.business.instagram.com

Po oznaczeniu wpisu twórcy dzięki Instagram Insights będą widzieli dane na temat tego, jak działa zamieszczona przez nich treść. Ich partnerzy natomiast uzyskają dostęp do informacji o zaangażowaniu użytkowników.

Źródło: www.business.instagram.com

***
Na potrzebę oznaczania sponsorowanych wpisów na Instagramie zwracała też niedawno uwagę amerykańska Federalna Komisja Handlu. Zobacz: Influencerzy na Instagramie mają jasno informować o sponsorowanych wpisach.

  • 2

16 czerwca 2017

Reklama
Reklama