Influencerzy w dobie pandemii. Czego od internetowych liderów opinii oczekują Polacy? Wyniki badania
  • 0
  • 1
19.05.2020

Influencerzy w dobie pandemii. Czego od internetowych liderów opinii oczekują Polacy? Wyniki badania

Czy influencerzy lub celebryci powinni zabierać głos w kwestii koronawirusa? Jakich treści w dobie pandemii poszukują Polacy? I czy zależy to od pokolenia? Z badań agencji LoveBrands Relations, która po raz drugi przeanalizowała potrzeby komunikacyjne Polaków w czasie izolacji, wynika, że niemal 47% badanych zwiększyło grono obserwowanych przez siebie twórców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49284 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

19 maja 2020

18 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2020

Wizerunek marek w czasie pandemii. Badanie YouGov BrandIndex

Jak pokazują badania prowadzone przez Inquiry, Polacy prezentują pełne spektrum postaw wobec koronawirusa – od dużych obaw o własne zdrowie po całkowity brak poczucia zagrożenia. Zaczynają też dostrzegać, że sytuacja się stabilizuje. W ostatniej fali badania Covid-Tracker, zrealizowanej między 8 a 14 maja, odsetek osób, które uważają, że sytuacja się poprawia, wzrósł do 40%. To więcej o 31 p.p. w stosunku do danych z połowy kwietnia. Agencja Inquiry sprawdziła też, opierając się na badaniu YouGov BrandIndex, czy postawy związane z epidemią mają jakieś znaczenie dla wizerunku marek.