Capgemini wybrało MJCC do obsługi social media w 2019 r.
  • 0
  • 1
14.01.2019

Capgemini wybrało MJCC do obsługi social media w 2019 r.

Firma Capgemini Polska przedłuża współpracę z agencją MJCC. Umowa dotyczy obsługi kanałów w mediach społecznościowych.

Działania Capgemini Polska w social media mają charakter wizerunkowy i ekspercki. Koncentrują się na budowaniu silnej marki pracodawcy oraz wykorzystaniu skutecznych praktyk z obszaru employer brandingu. Obejmują aktywności na Facebooku, LinkedInie, Instagramie i Twitterze.

Agencja odpowiada za:

  • strategię obecności firmy w social media,
  • tworzenie treści,
  • kreację graficzną,
  • prowadzenie kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnych,
  • bieżące doradztwo.

Za projekt po stronie Capgemini odpowiada Dominika Nawrocka, brand communication & CSR manager. Koordynuje go natomiast Magdalena Katolik, senior public relations & social media specialist. Działaniami po stronie MJCC zarządzają: Karina Malec, social media & content marketing senior consultant i Marcin Lubaś, graphic designer.

Firmy współpracowały już wcześniej, m.in. podczas tworzenia strategii employer brandingu Capgemini, przy kampanii „Poczuj miętę do Capgemini” oraz w ramach cyklicznych wydarzeń IT „T@lk”. Firma powierzyła MJCC obsługę social media w lipcu, a w styczniu umowa została przedłużona.

  • 1

P.

1 dzień temu

Mam nadzieję, że przedstawione grafiki nie są wykorzystywane na FB ;) ewidentnie powyżej 20% tekstu

 

14 stycznia 2019

13 stycznia 2019