Lufthansa Group wybrała agencję Achtung! do obsługi PR
  • 0
  • 0
14.01.2019

Lufthansa Group wybrała agencję Achtung! do obsługi PR

Lufthansa Group wybrała Achtung! do prowadzenia działań z zakresu PR swoich linii lotniczych – marek Lufthansa, Austrian Airlines, Swiss, Eurowings oraz Brussels Airlines. Agencja wygrała wieloetapowy przetarg. Będzie odpowiedzialna za planowanie i rozwój działań PR w 41 krajach, wyłączając rodzime rynki w Niemczech, Belgii, Austrii i Szwajcarii.

Achtung! stworzyła dla Lufthansa Group globalną sieć agencji, indywidualnie dobranych do prowadzenia projektu. W Polsce za działania PR będzie odpowiedzialna Rechters.

Agencja przejęła obowiązki 1 stycznia 2019 r. Tworzy międzynarodową sieć agencji wybranych z puli The Network One – ponad 1200 firm z całego świata, zarządzanych na co dzień przez swoich właścicieli.

Z dumą będziemy reprezentować Lufthansa Group. Wszystkie agencje w sieci stworzonej dla grupy zostały starannie wybrane i będą działać jako całość. Sukces, jakim był nasz udział przy otwarciu Elbphilharmonie oraz współpraca ze znanymi markami, takimi jak Swiss czy Kaldewei pokazały, że doskonale radzimy sobie w działaniach na globalną skalę – powiedział Mirko Kaminski, CEO Achtung!

Stworzona sieć obejmuje 41 krajów. Lufthansa, we współpracy z Achtung! oraz londyńską centralą The Network One, określiła kryteria, jakie powinny spełniać agencje. Kolejnym krokiem były rozmowy z najlepszymi z nich na poszczególnych rynkach. Na ostateczny wybór wpływ miała znajomość rynku lotniczego, wiedza z zakresu współpracy z firmami i konsumentami oraz relacje z mediami.

Wyborem agencji zajmował się zespół pod kierownictwem Andreasa Bartelsa, szefa komunikacji w Lufthansa Group.

Sieć przygotowana dla nas przez Achtung! jest szyta na miarę i idealnie odpowiada na nasze potrzeby. Po raz pierwszy ogólnoświatowe działania komunikacyjne wszystkich linii lotniczych wchodzących w skład Lufthansa Group będą wspierane przez zewnętrzną agencję. Dzięki temu będziemy jeszcze szybsi, elastyczniejsi, a wszystkie działania będą ustandaryzowane. Achtung! zdobyło nasze serca kreatywnymi pomysłami, międzynarodowymi kompetencjami i duchem zespołu. Z niecierpliwością czekamy na owoce naszej współpracy – mówi Bartels.

14 stycznia 2019

13 stycznia 2019

11 stycznia 2019