Espresso

22 marca 2021

  • 1
  • 6
  • 0
  • 0
  • 1
22.03.2021

Zalando w kampanii opowiada o osobach, które pozostały wierne swoim przekonaniom

Zalando prezentuje kampanię „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. To opowieść o postaciach, które pozostały wierne swoim przekonaniom i stawiają na ciągły rozwój. Kampania ma pogłębić dialog o podstawowych wartościach, jakimi są różnorodność, inkluzywność i wzmacnianie pozycji kobiet. Te wartości inspirują ludzi na całym świecie do głębszego postrzegania takich kwestii, jak niebinarność czy ciałopozytywność – podkreśla brand.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
22.03.2021

Grupa Żywiec i Żywiec Zdrój tworzą koalicję „Dbamy o wodę”, by razem chronić zasoby wodne Żywiecczyzny

Grupa Żywiec i Żywiec Zdrój powołały koalicję na rzecz retencji „Dbamy o wodę”. Chcą poprzez edukację i współpracę z podmiotami prywatnymi i publicznymi aktywizować do działania na rzecz ochrony zasobów wodnych Żywiecczyzny. Symboliczną inauguracją projektu było podpisanie przez firmy wspólnego manifestu, w którym podkreślają znaczenie wody dla regionu i zapraszają do wspólnych działań na rzecz retencji.

19 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2021

Polskie marki kosmetyczne inwestują w e-commerce, ale z różną siłą. Raport „E-commerce polskich producentów kosmetyków”

Polscy producenci kosmetyków coraz bardziej skupiają się na działaniach w obszarze e-handlu. Nadal nie wykorzystują jednak ich w pełni. W najbliższej przyszłości kluczowym wyzwaniem dla tego segmentu będzie skalowanie sprzedaży online i lojalizacja internetowych klientów – wynika z raportu „E-commerce polskich producentów kosmetyków” K2 Precise.

Poprzednie Następne