Yes w walentynkowym spocie zachęca, by kochać też siebie - Marketing przy Kawie
Yes w walentynkowym spocie zachęca, by kochać też siebie
  • 1
  • 7
7.02.2022

Yes w walentynkowym spocie zachęca, by kochać też siebie

W walentynkowym eksperymencie marka Yes stawia przed kobietami lustro i pokazuje, że kochanie samej siebie może być aktem oporu. Wbrew kulturze, która nakazuje kobietom stawiać innych na pierwszym miejscu, producent biżuterii nawołuje, by w Dzień Zakochanych panie uwolniły się od takiego myślenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54980 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lutego 2022