0 1 0 0 1 28.01.2022Spór o poświęcenie Pralni Społecznie Odpowiedzialnej firmy HenkelWe Wrocławiu otwarto Pralnię Społecznie Odpowiedzialną. To inicjatywa firmy Henkel umożliwiająca osobom bezdomnym upranie swoich ubrań. Firma początkowo miała nie wyrazić zgody na poświęcenie obiektu.
1 1 0 0 3 28.01.2022Holenderki na LinkedInie zmieniają imię na Peter, by zwrócić uwagę na nierówności płcioweW holenderskich spółkach notowanych na giełdzie więcej jest prezesów o imieniu Peter niż prezesów, którzy są kobietami. Aby zwrócić uwagę na ten brak reprezentacji na wyższych stanowiskach kierowniczych, organizacje Women Inc i BrandedU wzywają panie, by na czas między 24 a 28 stycznia zmieniły swoje imię na LinkedInie na Peter.
0 2 0 0 0 28.01.2022Płatnicza różdżka Czarodziejki z Księżyca od EasyCardFirma EasyCard obsługująca bezdotykowe płatności przygotowała dla mieszkańców Tajwanu płatniczą różdżkę Czarodziejki z Księżyca. To dokładna replika atrybutu tytułowej bohaterki anime z lat 90. Można nią płacić m.in. w metrze w Tajpej.
0 1 0 0 0 28.01.2022Raport o narracjach w obszarze zmian klimatu i katastrofy klimatycznej – „Jak to powiedzieć…?”Ukazał się raport „Jak to powiedzieć...?” o narracjach w obszarze zmian klimatu i katastrofy klimatycznej. Przygotowała go agencja Lata Dwudzieste.
0 2 0 0 0 28.01.2022Pandemia nie zmniejsza zaangażowania Polaków w WOŚP. Badanie InquiryPandemia Covid-19 nie osłabia zaangażowania Polaków w działania WOŚP i Jerzego Owsiaka. Agencja badawcza Inquiry publikuje wyniki badania na temat planów Polaków związanych z 30. finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 30 stycznia.
0 1 0 0 0 27.01.2022Pan i Pani e-commerce – e-Izba sprawdziła, jak w Internecie kupują kobiety i mężczyźniCzy kobiety kupują w Internecie, bo lubią, a mężczyźni z obowiązku? Ile w tym emocji, a ile racjonalnych decyzji? Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej, zatytułowanego „Mr. & Mrs. e-commerce”, są różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami w zachowaniach i preferencjach dotyczących zakupów w Sieci.
1 1 0 0 0 27.01.2022Międzynarodowy Komitet Olimpijski w spocie na zimowe igrzyska zachęca świat do wiary w siłę międzyludzkiej solidarnościMiędzynarodowy Komitet Olimpijski zaprezentował spot promujący nadchodzące zimowe igrzyska olimpijskie w Pekinie. Podkreśla w nim relacje między sportowcami a kibicami oraz pokazuje, że zjednoczeni ludzie mogą osiągnąć wiele.
1 1 0 0 0 27.01.2022„Skill w gamingu to skill w życiu” – PKO BP promuje Konto dla młodych„Skill w gamingu to skill w życiu” – to hasło kampanii internetowej PKO Banku Polskiego. Promuje ona Konto dla młodych wraz z kartą Mastercard. Działaniom reklamowym towarzyszy promocja, w której do zdobycia są słuchawki do gier oraz kody dostępu do Xbox Game Pass Ultimate.
0 2 0 0 0 27.01.2022Fluorescencyjny mural promuje Żabkę JushZałożony przez Żabkę start-up Lite e-Commerce stworzył mural w centrum Warszawy w celu promocji swojej aplikacji służącej do szybkich zakupów online – Jush. Jest to kolejna część kampanii „Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!”, która zachęca konsumentów do przetestowania usługi i wykorzystania zaoszczędzonego czasu na pasje oraz przyjemności.
0 1 0 0 0 27.01.2022Covid negatywnie wpłynął na branżę gastronomiczną, jednak mimo pandemii Polacy chętnie odwiedzają restauracje – pokazuje badanie GfKPandemia wciąż bardzo mocno wpływa na sytuację w branży gastronomicznej. Pod względem liczby działających lokali rynek cofnął się o kilkanaście lat. Na koniec 2021 r. w Polsce działało ponad 63 tys. obiektów gastronomicznych, a wartość branży wyniosła 28,5 mld zł. W ujęciu procentowym oznacza to dwucyfrowe spadki w porównaniu do 2019 r., czyli okresu przed wybuchem pandemii. Takie są wnioski z „Raportu gastronomicznego 2021” przygotowanego przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.