Żyją na swój sposób, zgodnie z filozofią minimalizmu, wolniej i uważniej. Bohaterowie nowych kampanii marki Ikea są skupieni na tym, by bardziej być niż dużo mieć. I ze spokojem podchodzą do życiowych zmian.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na polską kampanię „Jesienne zmiany” składają się dwa spoty zrealizowane w formie dokumentów. Oba przedstawiają obrazy rodzin, które stają w obliczu ważnej zmiany życiowej. Bohaterowie oprowadzają nas po swojej domowej przestrzeni, pozwalając uczestniczyć w zwykłym, codziennym życiu.
Zbliżający się poród oznacza przemeblowanie
Marka podkreśla w komunikatach, że zaprezentowane historie są autentyczne, a występujące w filmach osoby to nie wynajęci aktorzy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.