Poród, rozwód, przemeblowanie. Slow life według IkeiPoród, rozwód, przemeblowanie. Slow life według IkeiPoród, rozwód, przemeblowanie. Slow life według IkeiPoród, rozwód, przemeblowanie. Slow life według Ikei
Wesele we dwoje na kanapie? Czemu nie? (fot. kadr z reklamy)

Poród, rozwód, przemeblowanie. Slow life według Ikei

Poród, rozwód, przemeblowanie. Slow life według Ikei
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Żyją na swój sposób, zgodnie z filozofią minimalizmu, wolniej i uważniej. Bohaterowie nowych kampanii marki Ikea są skupieni na tym, by bardziej być niż dużo mieć. I ze spokojem podchodzą do życiowych zmian.

Na polską kampanię „Jesienne zmiany” składają się dwa spoty zrealizowane w formie dokumentów. Oba przedstawiają obrazy rodzin, które stają w obliczu ważnej zmiany życiowej.
Bohaterowie oprowadzają nas po swojej domowej przestrzeni, pozwalając uczestniczyć w zwykłym, codziennym życiu.

Marka podkreśla w komunikatach, że zaprezentowane historie są autentyczne, a występujące w filmach osoby to nie wynajęci aktorzy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się