Reklamy 5G pod lupą UOKiK
  • 0
  • 1
8.02.2022

Reklamy 5G pod lupą UOKiK

Materiały marketingowe muszą rzetelnie informować o właściwościach produktu czy zasadach skorzystania z usługi. Nie zawsze przedsiębiorcy o tym pamiętają. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny przygląda się reklamom ofert 5G w sieciach komórkowych oraz informacjom związanym z wprowadzaniem tej technologii do oferty. Ze skarg konsumentów wynika, że nie mogą oni skorzystać z tej technologii mimo zapewnień ze strony przedsiębiorców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52048 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

8 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2022

Ponad 5 mln zł z NCBR dla EpicVR na rozwiązanie dla użytkowników metaverse

EpicVR – producent gier virtual reality (VR) oraz twórca technologii i aplikacji VR/AR – podpisał umowę na finansowanie z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. W ramach projektu „Innowacyjne samouczące narzędzie ułatwiające projektowanie trybu multiplayer w aplikacjach VR” krakowska spółka otrzyma ponad 5 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na stworzenie narzędzia dla twórców i użytkowników metaverse.

7 lutego 2022