Ikea Kraków zachęca do dzielenia się w „Przestrzeni pełnej dobra”
  • 0
  • 2
14.05.2019

Ikea Kraków zachęca do dzielenia się w „Przestrzeni pełnej dobra”

Poupychane po kątach. Schowane głęboko w szafach i piwnicach. Często zupełnie zapomniane. Każdy z nas ma w domu rzeczy, których nie używa. Ikea Kraków zachęca, aby dać im drugie życie. W tym celu stworzyła w krakowskim Forum Wydarzeń „Przestrzeń pełną dobra”. Od 16 do 19 maja można tam przynosić przedmioty, które nie są nam potrzebne, a mogłyby służyć innym.

Mogą to być elementy dekoracyjne i dodatki, które po przemeblowaniu nie pasują do wystroju, dawno nieużywane artykuły gospodarstwa domowego, zabawki czy nienoszone ubrania. Wszystko, co jest w dobrym stanie i może posłużyć innym. I oczywiście zmieści się w naszej przestrzeni. Nie będzie to klasyczna wymiana jeden do jeden. Każdy może po prostu przyjść i wziąć to, czego potrzebuje. Nie musi przynosić niczego w zamian – mówi Sabina Patryas, koordynator ds. zrównoważonego rozwoju w Ikei Kraków.

„Przestrzeń pełna dobra” powstała we współpracy z Forum Wydarzeń. W całości urządzona została meblami, które również dostały drugie życie. Pochodzą one z działu sprzedaży okazyjnej Ikei. Po zakończeniu akcji, podobnie jak przedmioty, które nie znajdą nowego domu, trafią do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.

Przestrzeń funkcjonować będzie od 16 do 19 maja w godzinach 10:00–21:00 w Forum Wydarzeń (Kraków, ul. Marii Konopnickiej 28). Koncepcja i realizacja akcji: dział marketingu Ikei Kraków oraz agencja Open Media.

  • 2

14 maja 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2019

Jak Polacy radzą sobie z niedzielami bez handlu? – raport z badania opinii publicznej

Niedziela bez handlu to temat ważny i aktualny dla Polaków, co pokazuje rekordowa liczba wyszukiwań w Internecie. W sobotę, przed ostatnią pracującą niedzielą kwietnia, hasło „niedziela handlowa” było znów na pierwszym miejscu według analizy trendów Google. Od ponad roku pojawia się w każdy weekend w top 10 najpopularniejszych fraz. Ustawowy zakaz handlu wpływa na życie codzienne Polaków. Dowodzą tego wyniki badań przeprowadzonych przez agencje badawcze SW Research i Danae.