Rodzinny, czyli jaki? Wyniki badania IQS
  • 0
  • 1
9.08.2017

Rodzinny, czyli jaki? Wyniki badania IQS

Zaradność, prospołeczność i prozdrowotność – za tym podążają współcześni rodzice. W badaniu „Hajp hunting rodzicielski” agencja badawcza IQS przeanalizowała najbardziej aktualne hajpy, czyli projekty związane z zaspokojeniem potrzeb w roli matki i ojca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 sierpnia 2017

  • 0
  • 11
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2017 Aktualizacja:

„Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie” – przekonywał Tiger na Instagramie. Teraz przeprasza

1 sierpnia na instagramowym koncie marki Tiger (Maspex) pojawiła się grafika ukazująca dłoń z wyciągniętym środkowym palcem przewiązanym czerwoną wstążką. Zdjęcie podpisano hasłem: „Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie”. Wiele osób odczytało to jako nawiązanie do rocznicy Powstania Warszawskiego. Internauci nie kryją oburzenia.