Kampania marki Calzedonia (wideo) - Marketing przy Kawie
Kampania marki Calzedonia (wideo)
  • 1
  • 1
4.10.2011

Kampania marki Calzedonia (wideo)

10 października powraca na antenę polskiej telewizji spot reklamowy włoskiej marki Calzedonia. Kampania potrwa do 23 października. Reklama emitowana będzie w największych stacjach telewizji polskiej: TVP, Polsat, TVN.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 października 2011

  • 0
  • 10
  • 0
4.10.2011

„Ciekawsza strona informacji” – rusza kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski

WP startuje z pierwszą od czterech lat reklamową kampanią wizerunkową. Jej hasło przewodnie „Ciekawsza strona informacji” ma na celu ugruntowanie w świadomości odbiorców przekonania, że portal to źródło różnorodnych informacji, przedstawionych w zrozumiałej, przyjaznej dla użytkownika formie. Zadaniem akcji promocyjnej jest też odświeżenie wizerunku marki WP i zbliżenie do niej użytkowników.