0 1 20.03.2006HEUREKA rusza za głosem sercakampanie społeczne TweetJuż po raz drugi agencja HEUREKA stworzyła kreację dla Ogólnopolskiej Akcji Zapobiegania Chorobom Serca.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 20.03.2006IDC: rynek przyszłości – mobilna EuropaWydatki na usługi mobilne przekroczyły w 2005 r. 15 miliardów dolarów, rynki Europy środkowej i wschodniej zmierzają w kierunku telefonii 3. Generacji – twierdzi Firma badawcza IDC.
0 1 0 0 0 20.03.2006Specjalny numer Gadu-Gadu: 15 - dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej PomocyGadu-Gadu przekazało dzisiaj specjalny numer w komunikatorze – GG:15 – Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Będzie on wykorzystywany przez fundację do stycznia 2007 – wówczas zostanie wystawiony na licytację podczas XV Finału WOŚP. Do tego czasu numer GG:15 będzie oficjalnym numerem Fundacji do komunikowania się przez GG, także przy innych organizowanych przez nią wydarzeniach.
0 1 0 0 0 20.03.2006Plan 10-letni wykonanyW maju br. ogólnopolski Magazyn Studentów SEMESTR świętuje 10-lecie swojego istnienia.
0 1 0 0 0 17.03.2006Agencja Paralotna przygotowała kolejną kampanię dla BPH TFI„Ale zyski! Przybij piątkę” to hasło promujące następną edycję funduszu BPH FIZ Bezpieczna Inwestycja 5.