0 1 0 0 0 9.03.2006Kampanie produktów kredytowych Banku BPHZ początkiem marca ruszyły dwie, zakrojone na szeroką skalę kampanie produktów kredytowych Banku BPH. Do właścicieli firm skierowana jest kampania promująca ofertę „szybkich kredytów dla firm”, zaś osoby planujące zakup mieszkania z pewnością zwrócą uwagę na promocję kredytu hipotecznego.
0 1 0 0 0 9.03.2006Pomóż Dzieciom Godnie Żyć18 marca – 9 kwietnia na terenie hal makro i real trwać będzie13 edycja akcji Pomóż Dzieciom Godnie Żyć. Każdego dnia Akcji wolontariusze będą zbierać pieniądze na rzecz świetlic socjoterapeutycznych Karan. Wolontariuszami są młodzi ludzie ze szkół ponadpodstawowych, harcerze, pedagodzy, psychologowie, ludzie dobrej woli.
0 1 0 0 0 9.03.2006Soul and Mind Group podjęła współpracę z firmą SanteAgencja reklamowa Soul and Mind Group podjęła współpracę z firmą Sante – czołowym producentem zdrowej żywności na polskim rynku. Nowa linia lekkiego pieczywa Saffi, które pojawiło się niedawno w sklepach, składa się z sześciu produktów, m.in. serii ryżowej, pszennej i w polewie jogurtowej. Produkty adresowane do osób lubiących zdrowy tryb życia, wyróżniają się szatą graficzną utrzymaną w estetyce lekkości i świeżości. Zaprojektował ją zespół Soul and Mind Opakowania.
0 1 0 0 0 9.03.2006Zakończenie karnawału z TV PodróżeW egzotycznych wnętrzach Courtyard by Marriott w Warszawie 25 lutego br. odbył się bal wizerunkowy Podróże TV – pod nazwą Podróże Przyszłości – Podróże Marzeń.
0 1 0 0 0 9.03.2006Media Concept dla Q7Media Concept - dom mediowy pracujący m.in. dla takich klientów, jak Grupa Żywiec, Kulczyk Tradex, Komfort, Allegro, Vistula, Wólczanka, Grupa Skanska, New Nordic, Tubądzin – zaplanował i kupił kampanię wizerunkową wprowadzającą na rynek nowy model Audi.
0 1 0 0 0 9.03.2006IMR advertising by PR dla preparatu MyalganIMR advertising by PR rozpoczęła całoroczną kampanię PR dla preparatu Myalgan (Klient: Hamida Pharma). Jest to preparat przynoszący ulgę i poprawę komfortu życia w fibromialgii, a także w zespole przewlekłego zmęczenia. IMR advertising by PR przygotowało wiele tekstów - od krótkich resume począwszy dotyczących preparatu Myalgan przez opis techniki jego wytwarzania na popularnonaukowych analizach możliwych przyczyn i odpowiednich terapii fibromialgii skończywszy. Materiały dystrybuowane są wśród dziennikarzy pism kobiecych, zdrowotnych, popularnonaukowych i dodatków zdrowotnych codziennych gazet lokalnych. Osobną grupę stanowią pisma skierowane do lekarzy rodzinnych, którzy mają wielkie znacznie dla prawidłowej diagnozy fibromialgii.
0 1 0 0 0 9.03.2006W kwietniu ruszy program „Złoty Plus” dla abonentów Cyfry+CYFRA+ opracowała dla abonentów program premiujący korzystanie z usług platformy. Od 1 kwietnia abonenci, mając dostęp do bogactwa programów i dokonując opłat za korzystanie z CYFRY+, będą mogli zbierać Złote Plusy, które wymienią na atrakcyjne nagrody i profity.
0 1 0 0 1 9.03.2006ART OF PACKAGING 2006Opakowanie wstydliwe. Opakowanie chwilowe. Opakowanie smakowite. Na miarę. Na dłużej. Za każdym z tych haseł kryje się fragment naszego życia. Ciekawie zaprojektowane, funkcjonalne i trafnie dobrane - takie opakowania mogą liczyć na nagrodę w konkursie ART OF PACKAGING 2006.
0 2 0 0 0 9.03.2006RMF FM najchętniej słuchaną stacją wśród kobietNajnowsze wyniki badań słuchalności stacji radiowych wskazują na wyraźne umocnienie pozycji radia RMF FM wśród kobiet w szerokim przedziale wiekowym 16-49 lat. RMF FM jest najchętniej wybieraną stacją radiową w tej grupie, osiągając ponad 27% udziału w rynku słuchalności. Przewaga nad kolejną stacją sukcesywnie wzrasta i wynosi obecnie ponad 6%.
0 1 0 0 0 9.03.2006IDC: aparaty cyfrowe wciąż na topieO prawie 70% wzrósł rynek aparatów cyfrowych w 2005 r. w stosunku do poprzedniego – informuje IDC. W ubiegłym roku w Polsce sprzedano prawie 905 tys. sztuk aparatów cyfrowych, czyli ok. 373 tys. urządzeń więcej niż w roku 2004.