Gucci Gaming Academy – marka poszukuje talentów e-sportowych w swojej akademii gier
  • 1
  • 1
26.05.2022

Gucci Gaming Academy – marka poszukuje talentów e-sportowych w swojej akademii gier

Luksusowa marka Gucci nawiązała współpracę z organizacją e-sportową Faceit w ramach inicjatywy, która ma na celu wspieranie początkujących talentów w grach. Chodzi m.in. o świadczenie usług w zakresie zdrowia psychicznego.

Gucci Gaming Academy współpracuje z WHO i organizacją Mindwork. Ma pomóc graczom w radzeniu sobie z problemami takimi jak wydajność w stresie, życie w centrum uwagi i praca zespołowa. Uczestnicy otrzymają również dostęp do platformy Gucci Education oraz sesji szkoleniowych. Dowiedzą się z nich, jak poruszać się po umowach z firmami i rozwijać osobistą markę.

Gracze wybierani są na podstawie wyników w grze i osobistych wywiadów oceniających ich wartości i umiejętności miękkie. Program jest oferowany przez rok lub do momentu podpisania przez uczestnika kontraktu z profesjonalnym zespołem. Gucci rozpoczyna pierwszą edycję z czterema graczami „CS:GO”, którzy już rywalizują w Faceit Pro League. Luksusowa marka planuje jednak zwiększenie tej liczby wraz ze swoim zaangażowaniem w gry.

Platformę Gucci Gaming Academy promuje spot nawiązujący do filmu „Grand Budapest Hotel” Wesa Andersona

Choć akcja kierowana jest do początkujących graczy, jej ambasadorami są ci już utytułowani, w tym:

  • komentator James Bardolph,
  • weteran „Counter-Strike’a” Christopher GeT_RiGhT Alesund,
  • Stephanie Missharvey Harvey, pionierka wśród kobiet w e-sporcie, znana również z gry w „CS:GO”.

Oprócz promowania akademii partnerzy ci będą pełnić rolę mentorów dla członków. Zapewnią comiesięczne sesje jeden na jednego.

Platforma stanowi dla marki Gucci bezpośredni sposób budowania relacji z utalentowanymi graczami, którzy mogą ostatecznie osiągnąć wielki sukces. Tymczasem badania wskazują, że gry zdobywają coraz bardziej zróżnicowaną publiczność. W tym konsumentów, którzy mogą płacić za droższe produkty. Pozwala też dotrzeć do pokolenia Z.

Gucci próbował już swoich sił w zdobywaniu uwagi graczy. Dom mody wcześniej współpracował z marką odzieży e-sportowej 100 Thieves przy limitowanej kolekcji kapsułowej. Także z Microsoftem przy specjalnej wersji konsoli do gier Xbox.

Źródło: www.marketingdive.com

  • 1
Gucci Gaming Academy – platforma dla początkujących graczy

Gucci Gaming Academy – platforma dla początkujących graczy

 

26 maja 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2022

Spot Pracuj.pl na Dzień Matki: „Dom, praca, współpraca”

Praca i rodzina to połączenie trudne, ale nie niemożliwe. Choć odnalezienie równowagi między życiem zawodowym i rodzinnym jest wielkim wyzwaniem, warto pamiętać, że już samo łączenie tych dwóch sfer daje pewien balans życiowy. Dzieci mogą być niekończącym się źródłem inspiracji, również tych zawodowych, a praca daje oddech od domowej codzienności i pozwala nabrać do niej lekkiego dystansu. Wiedzą o tym wszystkie mamy i to im, z okazji ich święta dedykowany jest spot portalu Pracuj.pl „Dom, praca, współpraca”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2022

3/4 konsumentów na świecie martwi się inflacją, ale niemal połowa spodziewa się poprawy swojej sytuacji finansowej w ciągu 3 lat. Badanie Deloitte

Utrzymuje się bardzo wysoki odsetek Polaków deklarujących, że wojna na Ukrainie ma wpływ na ich codzienne życie. W kwietniowej edycji badania „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez Deloitte tak wskazuje 96 proc. pytanych. Kolejny miesiąc z rzędu w odpowiedziach ankietowanych widać też trend malejących obaw konsumenckich, przede wszystkim dotyczących zagrożenia covidowego. Coraz powszechniej zastępuje je natomiast stres związany z pogarszającą się sytuacją finansową i niepokojami inflacyjnymi.