Spot Pracuj.pl na Dzień Matki: „Dom, praca, współpraca”
  • 1
  • 1
26.05.2022

Spot Pracuj.pl na Dzień Matki: „Dom, praca, współpraca”

Praca i rodzina to połączenie trudne, ale nie niemożliwe. Choć odnalezienie równowagi między życiem zawodowym i rodzinnym jest wielkim wyzwaniem, warto pamiętać, że już samo łączenie tych dwóch sfer daje pewien balans życiowy. Dzieci mogą być niekończącym się źródłem inspiracji, również tych zawodowych, a praca daje oddech od domowej codzienności i pozwala nabrać do niej lekkiego dystansu. Wiedzą o tym wszystkie mamy i to im, z okazji ich święta dedykowany jest spot portalu Pracuj.pl „Dom, praca, współpraca”.

Film pokazuje pełną emocji i kontrastów codzienność pracującej mamy trojga dzieci. To kreacja, ale mocno osadzona w rzeczywistości. Główną bohaterką jest założycielka firmy Pomelody, Anna Weber, której na planie towarzyszyła rodzina i pracownicy. Pomelody zajęło się produkcją spotu.

  • 1
Spot Pracuj.pl na Dzień Matki

Spot Pracuj.pl na Dzień Matki

 

26 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2022

3/4 konsumentów na świecie martwi się inflacją, ale niemal połowa spodziewa się poprawy swojej sytuacji finansowej w ciągu 3 lat. Badanie Deloitte

Utrzymuje się bardzo wysoki odsetek Polaków deklarujących, że wojna na Ukrainie ma wpływ na ich codzienne życie. W kwietniowej edycji badania „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez Deloitte tak wskazuje 96 proc. pytanych. Kolejny miesiąc z rzędu w odpowiedziach ankietowanych widać też trend malejących obaw konsumenckich, przede wszystkim dotyczących zagrożenia covidowego. Coraz powszechniej zastępuje je natomiast stres związany z pogarszającą się sytuacją finansową i niepokojami inflacyjnymi.

25 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2022

Dzień Matki 2022: więcej niż połowa kobiet w Polsce uważa, że nasz kraj nie jest dobrym miejscem do tego, by nią zostać. Wyniki badania

Kobietolożka Katarzyna Pawlikowska wraz z agencją marketingową Garden of Words i firmą badawczą SW Research przeprowadziła przekrojowe badanie dotyczące postaw i wyborów Polek i Polaków w ostatnim roku. Między innymi zapytano kobiety w wieku 18–44 lata o to, dlaczego tak mało Polek decyduje się na posiadanie dzieci i założenie rodziny oraz co jest dla nich ważne oprócz macierzyństwa.