Podziękowania na Dzień Matki na ekranie LED w Warszawie
  • 1
  • 5
26.05.2022

Podziękowania na Dzień Matki na ekranie LED w Warszawie

Z okazji Dnia Matki Screen Network udostępnił mieszkańcom wielkoformatowy ekran LED w ścisłym centrum Warszawy. Chętni wyświetlają na nim spersonalizowane komunikaty z podziękowaniami dla mam. Zgłoszenia zbierane są przez formularz na stronie akcji.

Na co dzień wykorzystujemy ekrany digital out of home, aby pomagać markom docierać do konsumentów. Dziś w ramach akcji „Love Screen” udostępniliśmy nasz ekran osobom, które chcą podziękować swoim mamom w naprawdę spektakularny sposób – wyjaśnia Aleksandra Strzelecka z firmy Screen Network organizującej akcję.

Aby wysłać podziękowania na Dzień Matki na ekranie LED w Warszawie, należy:

  • wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.lovescreen.screennetwork.pl,
  • wpisać tekst, który ma pojawić się na ekranie,
  • przesłać zdjęcie.

Komunikat zostanie wyświetlony o wybranej godzinie. Osoba przygotowująca niespodziankę może zabrać mamę do centrum Warszawy i zaskoczyć ją takim prezentem. Akcja skierowana jest również do osób, które nie mogą pojawić się na miejscu. Po wyświetleniu spotu wysyłane jest pamiątkowe zdjęcie dokumentujące emisję komunikatu. Dlatego nawet jeśli zainteresowane osoby nie mogą pojawić się na miejscu, otrzymają pamiątkę tej atrakcji.

Organizator zapowiada kolejne edycje akcji. Deklaruje, że oddając ekrany w ręce mieszkańców, chce tworzyć platformę do komunikacji między nimi.

To kolejna odsłona akcji „Love Screen”, którą zapoczątkowaliśmy podczas tegorocznych walentynek. Dziś po raz kolejny udostępniliśmy nasz ekran mieszkańcom, tworząc narzędzie do ich wzajemnej komunikacji na ulicach miasta. Ta inicjatywa daje nam mnóstwo radości i pozytywnych emocji, z którymi wiąże się obdarowywanie najbliższych – dodaje Aleksandra Strzelecka.

  • 5
Podziękowania na Dzień Matki

Podziękowania na Dzień Matki

Podziękowania na Dzień Matki
Podziękowania na Dzień Matki
Podziękowania na Dzień Matki
Podziękowania na Dzień Matki
 

26 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2022

3/4 konsumentów na świecie martwi się inflacją, ale niemal połowa spodziewa się poprawy swojej sytuacji finansowej w ciągu 3 lat. Badanie Deloitte

Utrzymuje się bardzo wysoki odsetek Polaków deklarujących, że wojna na Ukrainie ma wpływ na ich codzienne życie. W kwietniowej edycji badania „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez Deloitte tak wskazuje 96 proc. pytanych. Kolejny miesiąc z rzędu w odpowiedziach ankietowanych widać też trend malejących obaw konsumenckich, przede wszystkim dotyczących zagrożenia covidowego. Coraz powszechniej zastępuje je natomiast stres związany z pogarszającą się sytuacją finansową i niepokojami inflacyjnymi.

25 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2022

Dzień Matki 2022: więcej niż połowa kobiet w Polsce uważa, że nasz kraj nie jest dobrym miejscem do tego, by nią zostać. Wyniki badania

Kobietolożka Katarzyna Pawlikowska wraz z agencją marketingową Garden of Words i firmą badawczą SW Research przeprowadziła przekrojowe badanie dotyczące postaw i wyborów Polek i Polaków w ostatnim roku. Między innymi zapytano kobiety w wieku 18–44 lata o to, dlaczego tak mało Polek decyduje się na posiadanie dzieci i założenie rodziny oraz co jest dla nich ważne oprócz macierzyństwa.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2022

Raport odpowiedzialnego biznesu FOB z rekordową liczbą firm

Publikowany corocznie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to przegląd inicjatyw CSR i zrównoważonego rozwoju. W 20. edycji zaprezentowano 1677 działań podjętych przez 283 firmy. Analiza zgłoszonych inicjatyw pokazuje m.in. rosnące oczekiwania społeczne wobec odpowiedzialności biznesu za wpływ na otoczenie. Premiera publikacji odbyła się 25 maja podczas 9. Targów CSR.