Grupa Havas i Universal Music Group tworzą Global Music Data Alliance
  • 0
  • 1
15.01.2015

Grupa Havas i Universal Music Group tworzą Global Music Data Alliance

Zarządy Grupy Havas i Universal Music Group ogłosiły utworzenie Global Music Data Alliance (GMDA). To projekt partnerski, który umożliwi kontekstową analizę danych charakterystycznych wygenerowanych przez UMG i grono jej artystów w trakcie sprzedaży utworów muzycznych, biletów i artykułów promocyjnych, streamingu, a także w social media i w eterze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 stycznia 2015

14 stycznia 2015

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
14.01.2015

„Wielki Instagram Świątecznej Pomocy” – analiza agencji Solski Burson-Marsteller

Polacy co roku angażują się w pomoc Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Robią to jako wolontariusze przy organizowanych przez fundację imprezach finałowych albo po prostu przez wrzucenie pieniędzy do puszki. Okazuje się, że dobroczynnością lubimy też chwalić się na Instagramie. Agencja Solski Burson-Marsteller przeanalizowała treści oznaczone hashtagami #WOŚP i #WOSP.