Vectra z karą w wysokości ponad 490 tys. zł za automatyczne przedłużanie umów
  • 0
  • 1
15.01.2015

Vectra z karą w wysokości ponad 490 tys. zł za automatyczne przedłużanie umów

Vectra automatycznie przedłużała umowy zawarte na czas określony. Klienci spółki nie mieli możliwości podjęcia samodzielnej decyzji o dalszym korzystaniu z usług. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów UOKiK nałożył na firmę karę w wysokości ponad 490 tys. zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 stycznia 2015

14 stycznia 2015

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
14.01.2015

„Wielki Instagram Świątecznej Pomocy” – analiza agencji Solski Burson-Marsteller

Polacy co roku angażują się w pomoc Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Robią to jako wolontariusze przy organizowanych przez fundację imprezach finałowych albo po prostu przez wrzucenie pieniędzy do puszki. Okazuje się, że dobroczynnością lubimy też chwalić się na Instagramie. Agencja Solski Burson-Marsteller przeanalizowała treści oznaczone hashtagami #WOŚP i #WOSP.