0 2 0 7.09.2015Dom badawczy Maison: Żytnia Extra nie straciła dobrej reputacjiKampania reklamowa „Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią” wymknęła się spod kontroli i odbiła głośnym echem w mediach. Wizerunkowo jednak marka nie straciła wiele – wynika z badania opinii przeprowadzonego przez dom badawczy Maison na zlecenie Fundacji na rzecz Reputacji Marki „Premium Brand”.
1 1 0 7.09.2015Bank Millennium promuje możliwość przechowywania kart lojalnościowych w mobilnej aplikacji (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca aplikację mobilną Banku Millennium, która umożliwia przechowywanie kart lojalnościowych. O jej zaletach opowiada Radosław Kotarski – prowadzący internetowy program „Polimaty”.
5 2 0 7.09.2015Wargorr – kosmiczny bohater nowej kampanii Wedla (wideo)Marka Wedel zaprezentowała bohatera nowej kampanii reklamowej. Jest nim kosmita Wargorr, który przybył na Ziemię w poszukiwaniu dziecięcej radości. Ta postać pojawiła się już w fazie teaserowej akcji.
0 6 0 7.09.2015Content marketing w natarciu – badanie HG Media InternationalW 2014 r. dwie trzecie klientów agencji PR zwiększyło wydatki na content marketing – pokazuje badanie przeprowadzone przez HG Media International. Wzięło w nim udział 26 firm z pięciu kontynentów.
0 2 0 4.09.2015Medialność miast serialowych (raport PSMM)Press-Service Monitoring Mediów po raz piąty sprawdził, jaki efekt w mediach przynosi lokowanie miejscowości w telewizyjnych produkcjach. Koniem pociągowym zestawienia obejmującego doniesienia medialne na temat miast w kontekście seriali z I kwartału br. okazało się „Prawo Agaty”. Produkcja zaowocowała 877 publikacjami dla Warszawy oraz 502 dla Gdańska. Tym samym miasta te zajęły pierwszą i trzecią lokatę w podsumowaniu.
0 1 0 4.09.2015Diners Club Polska wybrał agencję PROd września kompleksową obsługą public relations Diners Club Polska zajmuje się Clear Communication Group.
1 1 0 4.09.2015Robert Górski w kolejnej reklamie Orange (wideo)Orange reklamuje zestaw startowy z darmowymi rozmowami w sieci, SMS-ami oraz 1 GB transferu internetowego. W kampanii kolejny raz bierze udział artysta kabaretowy Robert Górski. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, Internecie oraz radiu.
0 1 0 4.09.2015Badania neuromarketingowe – co naprawdę mierzymy i co z tego wynika (szkolenie PTBRiO)25 września PTBRiO organizuje szkolenie na temat neuromarketingu. Na przykładach z polskiego rynku pokazane zostanie to, co intryguje każdego specjalistę marketingu i reklamodawcę – jak respondenci reagują na dany atrybut produktowy, czy i w jakim stopniu reagują na oferowaną im korzyść oraz – co chyba najważniejsze na dzisiejszym zatłoczonym rynku – czy potencjalni klienci łączą przekaz z marką.
2 1 0 4.09.2015Wampir próbuje ciastek Oreo w jesiennej kampanii reklamowej (wideo)Trwa jesienna kampania ciastek Oreo (Mondelez). Jej hasło to „Oreo pełne cudów”. Motywem przewodnim są animowane spoty telewizyjne i internetowe utrzymane w bajkowej konwencji. Pokazują one, co może się stać, jeżeli poczęstujemy ciastkiem np. wampira.
1 5 0 4.09.2015Muzeum Historii Żydów Polskich Polin z kampanią outdoorową i internetową1 września rozpoczęła się kampania „1000 powodów do opowiadania”, promująca wystawę stałą Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Działania prowadzone są w Internecie, pojawią się też na ulicach Warszawy.