W 2015 roku wzrośnie rola marketingu typu programmatic – prognozy Millward Brown [aktualizacja]
  • 0
  • 1
15.01.2015

W 2015 roku wzrośnie rola marketingu typu programmatic – prognozy Millward Brown [aktualizacja]

Firma Millward Brown opublikowała prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych na 2015 r. Raport wskazuje na potrzebę szerszego wykorzystywania systemów zakupu mediów typu programmatic, które pozwolą osiągnąć więcej niż tylko tańszą i lepiej ukierunkowaną komunikację marketingową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 stycznia 2015

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
14.01.2015

„Wielki Instagram Świątecznej Pomocy” – analiza agencji Solski Burson-Marsteller

Polacy co roku angażują się w pomoc Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Robią to jako wolontariusze przy organizowanych przez fundację imprezach finałowych albo po prostu przez wrzucenie pieniędzy do puszki. Okazuje się, że dobroczynnością lubimy też chwalić się na Instagramie. Agencja Solski Burson-Marsteller przeanalizowała treści oznaczone hashtagami #WOŚP i #WOSP.