Wprowadzamy kolejny wariant produktu? Brand managerowie zwykle przyklaskują takim pomysłom. Wychodzą z założenia, że większa różnorodność na sklepowej półce, choć kosztowna, zapewnia marce lepszy wizerunek. Najnowsze badania wykazują jednak, że motywacje konsumentów są bardziej skomplikowane, niż się wydawało.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rok 2010, konferencja branży marketingowej dotycząca trendów w FMCG. Jeden z prelegentów zauważa, że Polacy jako konsumenci są bardzo konserwatywni. Kupują to, co znają. W rezultacie np. marka Fanta oferuje więcej wariantów na biedniejszej Ukrainie niż w Polsce.
Jak to możliwe? – dziwi się prelegent. Przecież zamożniejsi, wykształceni konsumenci z dużych miast lubią nowości.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.