„Goodbye stereotypes. Hello zerotypes” – Zalando w kampanii chce pożegnać stereotypy
  • 1
  • 8
24.02.2020

„Goodbye stereotypes. Hello zerotypes” – Zalando w kampanii chce pożegnać stereotypy

W wiosennej kampanii Zalando porusza temat stereotypów jako jednej z największych przeszkód w różnorodności i wolności. Idea polega na pożegnaniu nieaktualnych i przestarzałych przekonań i zastąpieniu ich nowymi pozytywnymi sformułowaniami. Firma stworzyła nowy termin ​zerotyp i zaprasza odbiorców do świata, w którym ma królować wolność i otwartość.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Piotr S.

4 lata temu

Naruszenie konwencji w reklamie jest fajną rzeczą. Na pewno ma swoją wymowę i przekona zapewne jakąś grupę odbiorców. Wątpię jednak, aby Zalando poważnie traktowała walkę ze stereotypami. Utwierdza mnie w tym nawet fakt zablokowania możliwości dodawania komentarzy pod spotem na YT. Ale kto wie, może się mylę.

24 lutego 2020

22 lutego 2020