Dorota Wellman i Marcin Prokop ambasadorami usługi Esize.me w Grupie CCC
  • 2
  • 2
9.08.2019

Dorota Wellman i Marcin Prokop ambasadorami usługi Esize.me w Grupie CCC

Dorota Wellman i Marcin Prokop zostali ambasadorami usługi Esize.me. Pozwala ona na indywidualny dobór rozmiaru obuwia na podstawie cyfrowego skanu stóp.

W serii krótkich filmów online Dorota Wellman i Marcin Prokop testują Esize.me. Przechodzą krok po kroku proces samodzielnego skanowania stopy oraz doboru rozmiaru obuwia bez przymierzania.

Z właściwym sobie poczuciem humoru, ironią oraz dystansem tłumaczą widzom, na czym polega usługa, jakie przynosi korzyści oraz jak z niej skorzystać. Kampania prowadzona będzie w kanałach social media, na głównych portalach internetowych, w sklepach eObuwie.pl oraz CCC.

Esize.me wykorzystuje technologię skanowania stopy skanerem 3D. Tworzy trójwymiarowy model, w którym ujęto m.in. długość, szerokość, tęgość oraz wysokość stopy. Na podstawie takiego skanu klient może bez przymierzania dopasować właściwy rozmiar butów.

Usługa ta jest dostępna od jesieni ubiegłego roku w sklepach eObuwie.pl. Teraz będzie sukcesywnie wprowadzana do większości salonów CCC. Ma ułatwić klientom zakupy – zarówno stacjonarne, jak i internetowe.

Ma być rozwiązaniem dla konsumentów, którzy podchodzą z dystansem do kupowania obuwia przez Internet. Obawiają się, że buty nie będą pasować. Ten podstawowy problem związany z doborem właściwego rozmiaru butów został zawarty w haśle kampanii: „Rozmiar rozmiarowi nierówny”.

Z kolei innowacyjny charakter usługi ma zawierać się w claimie marki: „Rewolucja na miarę Twoich stóp”.

  • Strategia oraz kreacja: Agencja 2012
  • Spoty internetowe: Lemon Films
  • Reżyseria: duet Frydrych/Zdanowski
  • Zdjęcia: Jacek Kołodziejski
  • Działania w social media: H2O Creative
  • Zakup mediów: MullenLowe MediaHub
  • 2

9 sierpnia 2019

8 sierpnia 2019