Grupa Enea wybrała Click Community do obsługi social media
  • 0
  • 1
24.02.2020

Grupa Enea wybrała Click Community do obsługi social media

Grupa Enea rozstrzygnęła przetarg na roczną obsługę social media. Po raz drugi wygrała go Click Community.

W 2019 r. agencja obsługiwała firmę m.in. na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. Była również odpowiedzialna za projekt wizerunkowo- sponsoringowy „Po mocnej stronie” z koszykarzami w roli głównej.

W 2020 r. do zadań Click Community będzie należała obsługa takich kanałów jak Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i LinkedIn. Agencja zajmie się też:

  • stworzeniem oraz wdrożeniem nowej strategii komunikacji marki w social media,
  • przeprowadzeniem konkursu bezaplikacyjnego,
  • wdrożeniem koncepcji komunikacyjnej projektu „Enea IronMan 70.3”.

Łączne wynagrodzenie, jakie przeznaczy Grupa na komunikację w social media, to 490 tys. zł netto. Nad pracą zespołu projektowego czuwa account relationship manager Anna Majsterek.

  • 1
Grupa Enea wybrała Click Community

Grupa Enea wybrała Click Community

22 lutego 2020

21 lutego 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.02.2020

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2020 – wyzwania biznesu w działalności społecznej

Jak będzie wyglądała przyszłość CSR? Jakie narzędzia będą wykorzystywane w komunikacji działań z zakresu odpowiedzialności społecznej? W jakich przypadkach CSR może przynieść firmie więcej szkód niż korzyści? Na te oraz szereg innych pytań odpowiedzą prelegenci XX Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie 23 i 24 kwietnia 2020 r. Temat przewodni tegorocznej edycji to „Corporate social responsibility i zabezpieczenie kryzysowe”.