Nagość nie oznacza zgody – nowa francuska kampania społeczna
  • 0
  • 6
22.02.2020

Nagość nie oznacza zgody – nowa francuska kampania społeczna

Francuska organizacja Handsaway rozpoczęła kampanię społeczną „This is not consent” (ang. „To nie jest przyzwolenie”). Przypomina, że żaden, nawet najbardziej skąpy strój kobiety nie daje przyzwolenia na obraźliwe komentarze i przemoc seksualną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Arian

4 lata temu

Jeśli przyjmiemy, że dorosła osoba ma prawo w przestrzeni publicznej pokazać się tak, jak sobie wymyśli, to nie możemy innej dorosłej osobie odmówić prawa do skomentowania* wyboru tej pierwszej.

* - oczywiście w granicach prawa.

Rozwiń komentarze
 

21 lutego 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 4
21.02.2020

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2020 – wyzwania biznesu w działalności społecznej

Jak będzie wyglądała przyszłość CSR? Jakie narzędzia będą wykorzystywane w komunikacji działań z zakresu odpowiedzialności społecznej? W jakich przypadkach CSR może przynieść firmie więcej szkód niż korzyści? Na te oraz szereg innych pytań odpowiedzą prelegenci XX Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie 23 i 24 kwietnia 2020 r. Temat przewodni tegorocznej edycji to „Corporate social responsibility i zabezpieczenie kryzysowe”.