„Każda z nas” – ruszyła kampania Avonu na rzecz kobiet przechodzących przez raka
  • 0
  • 1
8.06.2021

„Każda z nas” – ruszyła kampania Avonu na rzecz kobiet przechodzących przez raka

Każda z nas chce, by ją usłyszano. Każda z nas chce dbać o siebie i mieć kosmetyki dopasowane do swoich potrzeb. Każda z nas – bez względu na stan zdrowia. To właśnie pod hasłem „Każda z nas” Avon startuje z nową kampanią, która ma wspierać kobiety przechodzące przez raka. W ofercie marki pojawił się też produkt do pielęgnacji szczególnie delikatnej skóry głowy.

Avon podkreśla, że każda kobieta jest wyjątkowa i zasługuje na to, co najlepsze. W kampanii marka zwraca uwagę na potrzeby kobiet, które przechodzą lub przeszły przez nowotwór. Odda im głos w swoich kanałach social media, gdzie podzielą się one historiami i doświadczeniami. Marka stworzyła również specjalny balsam dbający o delikatną skórę głowy, który powstał we współpracy z osobami doświadczającymi choroby nowotworowej.

Dbamy o wszystkie dziewczyny, również te przechodzące przez chorobę nowotworową. Odpowiadamy na ich potrzeby z taką samą uwagą, jak na potrzeby wszystkich kobiet. Chcieliśmy pokazać, że nasz stan zdrowia „nie wykreśla nas” z życia i nas nie definiuje, że każdej z nas należy się wyjątkowa troska i pielęgnacja, bez żadnych wyjątków – mówi Agnieszka Isa, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.

Za każdy sprzedany balsam marka przekaże jeden dodatkowy słoiczek osobom chorym na raka. Ponadto cały zysk ze sprzedaży trafi na konto kampanii Avon Kontra Rak Piersi, dzięki której finansowane są USG piersi dla kobiet w całej Polsce. Dodatkowo w ramach kampanii „Każda z nas” Avon przekaże 10 tys. sztuk produktu na rzecz Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa– Centrum oraz Fundacji Rak’n’Roll. Stamtąd trafią one do osób chorych.

  • 1
Ruszyła kampania Avonu na rzecz kobiet przechodzących przez raka

Ruszyła kampania Avonu na rzecz kobiet przechodzących przez raka

8 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2021

Stawiamy na łatwość, szybkość i dostępność, czyli ścieżki zakupowe Polaków w 2021 r.

Epidemia, zamknięcie sklepów stacjonarnych i spędzanie większej ilości czasu w domu – wszystkie te czynniki znacząco wpłynęły na nasze zwyczaje zakupowe. Agencja badawcza Atena Research & Consulting sprawdziła, jaką ścieżkę zakupową konsumenci przechodzą od momentu poszukiwania produktu do finalizacji transakcji. 80% badanych twierdzi, że zakupy w Internecie są szybkie i łatwe, a ich ścieżki najczęściej rozpoczynają się na platformach handlowych – zaznacza tak 33% respondentów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2021

10% polskich konsumentów zostało wprowadzonych w błąd przy zakupie podrobionego produktu – pokazują wyniki badania

Z badania „Obywatele europejscy a własność intelektualna” przeprowadzonego przez Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej wynika, że konsumenci nadal mają trudności z rozróżnieniem towarów oryginalnych i podrobionych. 10% polskich konsumentów zostało wprowadzonych w błąd przy zakupie podrobionego produktu. 6,8% towarów importowanych do UE – o wartości 121 mld euro – to towary podrobione.