Nowe kategorie w 22. edycji Effie Awards Poland
  • 0
  • 3
8.06.2021

Nowe kategorie w 22. edycji Effie Awards Poland

Non-Profit & Public Service, Positive Influence oraz React & Defend – to kategorie utworzone i zmodyfikowane na podstawie wniosków z poprzedniej edycji Effie Awards. Ubiegłoroczna kategoria Positive Change została podzielona na dwie nowe. Oddzielone zostały tym samym kampanie charytatywne podmiotów komercyjnych od działalności podmiotów publicznych i NGO.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54589 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2021

„Każda z nas” – ruszyła kampania Avonu na rzecz kobiet przechodzących przez raka

Każda z nas chce, by ją usłyszano. Każda z nas chce dbać o siebie i mieć kosmetyki dopasowane do swoich potrzeb. Każda z nas – bez względu na stan zdrowia. To właśnie pod hasłem „Każda z nas” Avon startuje z nową kampanią, która ma wspierać kobiety przechodzące przez raka. W ofercie marki pojawił się też produkt do pielęgnacji szczególnie delikatnej skóry głowy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2021

Stawiamy na łatwość, szybkość i dostępność, czyli ścieżki zakupowe Polaków w 2021 r.

Epidemia, zamknięcie sklepów stacjonarnych i spędzanie większej ilości czasu w domu – wszystkie te czynniki znacząco wpłynęły na nasze zwyczaje zakupowe. Agencja badawcza Atena Research & Consulting sprawdziła, jaką ścieżkę zakupową konsumenci przechodzą od momentu poszukiwania produktu do finalizacji transakcji. 80% badanych twierdzi, że zakupy w Internecie są szybkie i łatwe, a ich ścieżki najczęściej rozpoczynają się na platformach handlowych – zaznacza tak 33% respondentów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2021

10% polskich konsumentów zostało wprowadzonych w błąd przy zakupie podrobionego produktu – pokazują wyniki badania

Z badania „Obywatele europejscy a własność intelektualna” przeprowadzonego przez Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej wynika, że konsumenci nadal mają trudności z rozróżnieniem towarów oryginalnych i podrobionych. 10% polskich konsumentów zostało wprowadzonych w błąd przy zakupie podrobionego produktu. 6,8% towarów importowanych do UE – o wartości 121 mld euro – to towary podrobione.