Gerard Piqué globalnym ambasadorem akcji Beko „Jedz jak mistrz”
  • 0
  • 2
7.08.2018

Gerard Piqué globalnym ambasadorem akcji Beko „Jedz jak mistrz”

Firma Beko mianowała Gerarda Piqué globalnym ambasadorem inicjatywy Beko „Jedz jak mistrz” („Eat Like a Pro”). Akcja ma na celu walkę z problemem otyłości u dzieci. W lutym 2018 r. marka ogłosiła przedłużenie współpracy z FC Barceloną.

W kampanii Beko uczestniczą dietetycy klubu FC Barcelona, którzy na co dzień układają plany żywieniowe dla sportowców. W ramach działań pomagają rodzicom i samym dzieciom w zrozumieniu, jak ważne jest zdrowe odżywianie.

Akcja „Jedz jak mistrz” wspierana jest przez gwiazdy piłki nożnej, które grają w barwach hiszpańskiego klubu. Polecają swoje ulubione potrawy i pokazują, jak zdrowe jedzenie pomaga osiągać codzienne cele. Wszystkie przepisy można znaleźć na stronie internetowej stworzonej przez Beko, a także w kanale na YouTube.

W Polsce w akcję zaangażowali się: Agnieszka Mielczarek, Karolina Malinowska, Monika Mrozowska oraz blogerzy z Tasteaway.

  • 2

7 sierpnia 2018

6 sierpnia 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2018

Topnieje widownia popularnych seriali – pokazuje badanie MullenLowe MediaHub

W ostatnich trzech latach widzowie nie byli łaskawi dla producentów i gwiazd popularnych seriali telewizyjnych. Od 2015 r. ich oglądalność spadła nawet o kilkadziesiąt procent – wynika z raportu przygotowanego przez MullenLowe MediaHub. Liderem spadku jest emitowany od 2014 r. na antenie TVP2 serial medyczny „Na sygnale”. W 3 lata stracił on niemal połowę widowni. Od „Klanu” (TVP1) odeszło 41% widzów.