Genius Universitatis 2023 – rusza konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
  • 0
  • 3
18.01.2023

Genius Universitatis 2023 – rusza konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

Wystartowała XI edycja konkursu marketingowego dla uczelni. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Uczelnie mogą zgłaszać prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, wideo online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które nie mieszczą się w pozostałych kategoriach).

Zgłoszenia do Genius Universitatis 2023 przyjmowane będą do 3 lutego za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.

Prace konkursowe oceniać będzie kapituła ekspertów pod kierownictwem przewodniczącego, prof. dra hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:

  • Katarzyna Dragović – założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy
  • Jacek Szlak – redaktor naczelny serwisu Marketing przy Kawie
  • Joanna Bednarkiewicz – deputy creative director w Publicis Worldwide
  • Ewa Opach – dyrektor IAB Polska
  • Adam Nowakowski – creative agency partner CEE w firmie Meta
  • Rafał Drzewiecki – head of marketing Central Europe w serwisie TikTok
  • Kamil Bolek – CMO w LTTM
  • Bartosz Dembiński – strateg/trener ds. PR i komunikacji
  • Michał Bucholc – creative director w agencji Gong
  • Michał Sęk – creative director w 180heartbeats + Jung v. Matt
  • Bart Biały – creative director w Plej

Ogłoszenie wyników nastąpi 10 marca 2023 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w Expo XXI w Warszawie.

Więcej na stronie konkursu: www.genius.perspektywy.pl

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

  • 3
Rusza konkurs Genius Universitatis 2023

Rusza konkurs Genius Universitatis 2023

Rusza konkurs Genius Universitatis 2023
Rusza konkurs Genius Universitatis 2023

18 stycznia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2023

60 proc. konsumentów z Polski ocenia, że w ostatnim roku ich sytuacja finansowa się pogorszyła

Obawy inflacyjne konsumentów w Polsce utrzymują się na poziomie z zeszłego miesiąca – wskazanie w wysokości 60 proc. należy do najniższych spośród ankietowanych państw. Jak wynika z najnowszej edycji badania Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte, do 46 proc., a więc o 4 p.p. spadł odsetek ogółu ankietowanych oceniających, że nie może sobie pozwolić na wydatki na przyjemności.