- 0
- 3
Genius Universitatis 2023 – rusza konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
Wystartowała XI edycja konkursu marketingowego dla uczelni. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Uczelnie mogą zgłaszać prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, wideo online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które nie mieszczą się w pozostałych kategoriach).
Zgłoszenia do Genius Universitatis 2023 przyjmowane będą do 3 lutego za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.
Prace konkursowe oceniać będzie kapituła ekspertów pod kierownictwem przewodniczącego, prof. dra hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:
- Katarzyna Dragović – założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy
- Jacek Szlak – redaktor naczelny serwisu Marketing przy Kawie
- Joanna Bednarkiewicz – deputy creative director w Publicis Worldwide
- Ewa Opach – dyrektor IAB Polska
- Adam Nowakowski – creative agency partner CEE w firmie Meta
- Rafał Drzewiecki – head of marketing Central Europe w serwisie TikTok
- Kamil Bolek – CMO w LTTM
- Bartosz Dembiński – strateg/trener ds. PR i komunikacji
- Michał Bucholc – creative director w agencji Gong
- Michał Sęk – creative director w 180heartbeats + Jung v. Matt
- Bart Biały – creative director w Plej
Ogłoszenie wyników nastąpi 10 marca 2023 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w Expo XXI w Warszawie.
Więcej na stronie konkursu: www.genius.perspektywy.pl
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.
- 3